Diskuze
Genialní Ferdinand Porsche, rodák z Vratislavic
Děkujeme za pochopení.
Slavo KE.
diskuse o FP
ahojte Bratia češi citam celkom pekne si tu koketujete ale ani jeden nema pravdu nic nove ste neobjavili myslim hlavne je to ze je po vojne tak rozoberame co bolo prve vajce alebo sliepka? ale viem urcite ze podstatne je to ak by niekto z vas mal teraz v garazi to tzv.Porsche urcite nerozoberate porsche verzus ledwinka je tak,?majte radsej clovek cloveka radsej a nech dokazete aspon to co nejaky PORSCHE.ahooojte
jarda
POrsche
dalsi clanek pro srovnani je tady na tech strankach. http://www.svetveteranu.cz/portret-ferdinand-porsche.html
ja
cech???
Prof. Dr. h.c. Ferdinand Porsche (September 3, 1875 – January 30, 1951) was an Austrian automotive engineer. Porsche was born to a German speaking family in Maffersdorf (Vratislavice nad Nisou), Bohemia, Austria-Hungary.
takze, mily polointeligentni cechackove, Ferdinand Porsche byl nemec a ne cech! Zas ten debilni cechackovsky narcismus! Nejste stredem vesmiru, nejste nejchytrejsi, nejste nejhezci, nemate nejatraktivnejsi holky, nejste nic, jen mate plnou hubu kecu o sve dokonalosti.
pavelthelong
Re: cech???
mily Ty, pokud jenom trochu umis cist, tak pises, ze byl narozen v Cechach, ve state Rakousko-Uhersko, v nemecky mluvici rodine. Formalne vzato, byl RAKUSAN narozeny v Cechach, nemecke narodnosti. Pokud se nemylim, kazdy afroamerican, hispanec nebo indian narozeny v USA si rika American. Pokud to tedy vezmeme do dusledku, tak tu do 28.X.1918 byli pouze Rakusani a zadni Cesi. A otazku, jestli Franz Kafka byl Cech nebo Nemec nebo Zid, si strc laskave........za klobouk, ano ?
.
S talentem raději zdrhnout, doma nechat nadané tuneláře a profesionální amatéry
Názorný příklad, jak zdrhat z Kocourkova a upatnit svůj talent raději v cizině - Forman, Kundera, Porsche, Lendl, Navátilová, Antonín Dvořák...a desítky jiných, kteří doma nedostali prostor
hugo
Re: S talentem raději zdrhnout, doma nechat nadané tuneláře a profesionální amatéry
jsem měl doma jeden pokoj, je to dostatečnej prostor nebo mám taky vycestovat
Baggerfuhrer
beru zpet
Tak koukam, ze Ferdinand je opravdu hodnocen jako "stihac tanku." I kdyz jeho "stihani" mno, ehm.
Baggerfuhrer
Ach jo, jakej stihac tanku ?
"Stihac tanku" Ferdinand byl mastodont s dvaceticentimetrovym celnim pancirem, postavenej jako z nouzectnost na nevyuzitych podvozcich prototypu tanku Tiger, zadnej stihac tanku, to uz spis samohybna houfnice, stihace tanku byly podvozky beznych tanku, na nichz byly nastavby se silnejsi a vykonnejsi zbrani, nez puvodni tank mel, obvykle bez otocne veze (Marder, Hetzer, Nashorn). Kdyz uz Porsche, chybi tady jeho prototyp věže do tezkeho tanku Tiger 2, ktery konkuroval věži Henschela. Ferdinand nebyl nijak uzasna zbran, nemel obranu proti pechote a mel vubec problem sam dojet do prostoru boju, diky sve hmotnosti a poruchovosti (Porsche zkonstruoval slozity system pohonu, kdy motor tanku vyrabel elektrinu - hle, viz brusle se svetly - a ta pohanela pojezdova kola(!). Ovsem pokud uz se Ferdinand dostal na palebny post a neochrozovala ho pechota, kraloval.
Rotující Adalbert
Re: Ach jo, jakej stihac tanku ?
Ferdinand byl proste jen neprakticky, megalomansky bojovy prostredek. Za cenu jednoho se dalo vyrobit urcite slusne mnozstvi napr. Stug III. Nemcum to vubec v tomto ohledu moc nemyslelo...
Kuba
no....
Nechci tady dělat chytrýho, protože mě Porsche zas tak nebere, ale není to náhodou tak, že ten legendární Porscheho Brouk je vlastně jenom okopírovaná Tatrovka, kterou navrhnul jistý pan Ledwinka? A mimochodem, ten stíhač tanků se taky zrovna neosvědčil, vojáci od Kurska by to potvrdili....
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...