Diskuze
Géniové, nebo tlučhubové? Z nuly na sto prý pod sekundu
Děkujeme za pochopení.
chekov
hned se mi vybavili Káťa a Škubánek
"Motorrrr bude dvoutakt. Semhle dáme jeden takt, tady druhý a doprostředka karrrburrrátorrr. Vrrraf"
Rubik1
Nastala chybička - tohle byl článek určný na Apríla.
Aprílová zpráva. Ty objemy motorů jistě odpovídají uvedeným výkonům.
vidocqcz
hm
Mít výkon je jedna věc. Druhá věc je, jak ho přenést na vozovku :)
Karátek
Re: hm
Jde to, aspoň co tak vidím na závodech, zrychlení na 100 km/hod za 1,2 vteřiny.
Rambo-x
Tak to je v p***
Pod sekundu,tvl....proč se rovnou nenechat vystřelit z kanónu,myslím si že pro lidské orgány by bylo přetížení asi stejné,nebo hodně podobné.....jak někdo může vyvěsit na internet takovou pí**inu,za prvé,kde sehnat materiály co by něco takového vydržely,jaké pneumatiky by to vydržely,vím že pro někoho je největší výkon jediné čím se může vyvyšovat nad ostatní,když mu výkon někde jinde a v rozhodující chvíli zchází,ale tohle už fakt soudruzi z NSR přehnali
streetwalker
Špatná práce
Jak může někdo brát vážně idnes, když tam ani nejsou schopný vysvětlit těm pisálkům, jak se píše slovo Ferrari?
Neznám špinavé peníze
Takový výkon
nejsou žádné pneumatiky schopny přenést na vozovku. Snad jediné, které to jakž-takž zvládají jsou podhuštěné přehřáté lepivé pneumatiky na jedno použití (400m v záběru, 600m v dojezdu při brždění ) u dragsterů Top Fuel.
radik
Re: Takový výkon
záleží jak moc a jak často ji zahřívaj, ale když to nepřehání tak ty gumy vydrží celou sezónu a ne jedny gumy jeden start
svarak_z_krabicaku_reborned
Tak a teď tu o Smolíčkovi
Dobrý námět pro Mythbusters.
all_the_way
Re: Tak a teď tu o Smolíčkovi
Přesně tak. Motor je ten nejmenší problém (i když jak se to vezme: uchladit agregát o výkonu 2800 koní, no nevím nevím), ale co ta převodovka? Největší problém by byl převést ten výkon na kola.
Vapch
...by mně zajímalo...
Jaké budou pneumatiky, které zvládnou takto brutální zrychlení a po kolika rozjezdech se budou muset koupit nové...[]
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Stavební pozemek Klučov
Klučov, okres Třebíč
2 390 000 Kč