Diskuze
Génius Giugiaro má 80 let, maloval Uno, Golf, Polonez i čínská auta
Děkujeme za pochopení.
M42a38r91i86a73n 31K88a30r58a37b11a
Fiat UNO tak to je nesmrteľná legenda. Za komančov a ešte aj po nich nádherné malé vozitko. V dobách keď sme velebili Favorita tak Uno bolo designom aj vychytávkami 10 rokov napred. Jediná smola UNA, ale za to Giugiaro nemôže bol taliansky kreatívny prístup ku kvalite a hlavne hrdza ktorá to auto zozierala skrzn na skrz. Ľudové vozitko, na ktorom jazdili nielen v Európe ale potom v Latinskej Amerike. Nech mu je vrakovisko ľahké :)
J97i28ř48í 23E88r54b21e10n
Chcete říct, že design Bertone 1985 je horší než design Giugiaro 1982? Budiž, je to věcí osobního vkusu každého soudruha. Mně se zase víc líbí klínovitý Favorit než krabicové Uno s vyčnívajícími klikami.
F32r97a75n21t25i89š36e43k 14T45o25m31á51š
říká se Génius Giugiarovi je 80 let a né má 80 let . . to je germanizace
J52a44n 85V46o62j28t40í83š87e54k
V němčině se u věku taky používá sloveso být. Někde jsem čet, že je to slovakismus, nicméně v časopise Naše řeč jsem našel článek z roku 1921, kterej uvádí jako původ už staročeštinu (jmá sobě x let). Takže to asi špatně není, ačkoliv i mě to trhá za uši.
J89i44ř63í 31E87r60b57e61n
Mimochodem k té Š 720: kdo si zkusíte dohledat prameny z toho konce 60.let, tak zjistíte zajímavou věc, že ten její původní tvar bohatě prosklené pontonovité karosérie je ryze český - první fastback z roku 1967 byl od kvasinského Josefa Brokeše, pozdější sedan+kombi v roce 1968 od mladoboleslavského Jana Žáčka. Jenže Brokešova karosérie měla mizernou pevnost a Žáček byl zase příliš strohý, neuměl detaily. Giugiarovi pak stačilo dotáhnout koncové křivky a upravit masku do sportovního konkávního tvaru - a helemese, jak pár detailů dokázalo úplně změnit výraz celého vozu.
J69a54n 29D45l73o66u27h76ý
ta Škodovka na úvodním snímku byla fakt nádherná.
G46e87o83r84g 43K15o59m55b83e61r76e36c
obslehnuty BMW
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...