Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Golf Plus Cross: První fotky nového volkswagenu do terénu

  16:02aktualizováno  16:16
Italský server Repubblica uveřejnil první fotografie nového golfu do terénu. Golf Plus Cross, jak zní jeho celé jméno, se bude při výletech mimo silnici potkávat s koncernovým bratrancem, který se také chystá představit na pařížském autosalonu - Škoda Octavia Scout.

Volkswagen Golf Plus Cross | foto: repubblica.it

Až za dva dny se ukáže na autosalonovém soklu v plné kráse, první fotografie se ale objevily na internetu už nyní. Zvýšený podvozek, plastové doplňky, které dodávají robustnější vzhled a nevadí jim brouzdání po nezpevněných cestách, hliník a sedmnáctipalcová kola - golf chce i na louku vyrazit stylově.

DALŠÍ FOTOGRAFIE ZDE...

Golf do terénu bude k mání s pohonem předních nebo všech kol. Pohon 4x4 obstarává systém s lamelovou spojkou Haldex, kde se o připínání pohonu zadní nápravy stará elektronika.

Motory budou kopírovat nabídku obyčejného silničního golfu. Základ vytvoří 102 koňová 1,6; výkonnější motor ze sebe dostává 140 koní díky dvojitemu přeplňování systému TSI i přesto, že má o dva decilitry menší objem. Nechybí ani TDIčka: 1,9 (105koní) a 140koňový dvoulitr. První cross golfy vyrazí do terénu v lednu 2007.

Druhý svého druhu
Již v druhé polovině osmdesátých let obohatila nabídku řady Volkswagen Golf verze se zvýšeným podvozkem a stálým pohonem všech kol, pojmenovaná Golf Country.

Po Ladě Nivě se stal druhou lehkou čtyřkolkou se samonosnou karoserií. Poháněla ji osmiventilová zážehová osmnáctistovka o výkonu 98 koní, spojená s mechanickou pětistupňovou převodovkou. Kromě zvýšeného zdvihu pérování ji před terénem bránila i ochranná lyžina pod motorem spolu s klecí před maskou.

Praktická i efektní byla rezerva, uchycená zvenčí na zadních dveřích. Velké popularity dosáhl tento model zejména v alpských zemích.

popisek PAŘÍŽSKÁ PŘÍBUZNÝ
ŠKODA OCTAVIA SCOUT 


Autoři: ,




Nejčtenější

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.