Diskuze
Goodyear má samodofukovací pneumatiku, inspiroval se možná u Čechů
Děkujeme za pochopení.
Rubik1
Životnost pneumatiky
Předpokládá se, že to prodlouží průměrnou životnost pneumatiky o 4%. Když se bude tato pneumatika prodávat o 10% dráž než dnešní, tak to moc lidi kupovat nebudou. Vše tedy záleží na ceně a spolehlivosti.
pavel74
Dodge
Mám to na autě. Bohužel ale už jsem to nechal vyházet protože ten systém je poměrně v našich podmínkách poruchovej a oprava stojí kolem 2500 za 1 kolo. To je oproti 20,- Kč / novej ventýlek trošku jinde.................. Takže jen tahání peněz z kapec
koxxx
Re: tire
No oni Americane jaski neumi gramatiku a tyre si zmenili na tire. Jinak "tire" samozrejme "unava" neni, ale to byl snad vtip...
Zaphod Beeblebrox
Pumpičku raději
integrovat do ráfku. Takhle budete kupovat s každou pneumatikou novou.
Kazeasch
Re: Pumpičku raději
Na druhou stranu je lepší kvůli špatné pumpičce kupovat pneumatiku než celej ráfek což může být po nějakým čase problém sehnat stejný kolo.
kawajouda
no lživý je...
píše že Goodyear má samodofukovací pneumatiku a přitom dole píšou že jí teprve vyvíjí
l.g
energie
"přičemž systém pohání energie vyrobená samotnou rotující pneumatikou..."
To se jim výrobci automobilů poděkují, když to bude zvyšovat spotřebu vozu. Zákon o zachování energie je neúprosný a v tomto případě jí nakonec bude vyrábět palivo v motoru auta, místo elektrockého proudu v kompresoru na benzínce.
net.Xtreme V.
Re: energie
To využije jednou za týden kvůli setinám baru, vážně pochybuji, že by to dofukovalo celou cestu...
Radek-333
Zase lživý titulek
Všichni aktéři rozhovoru tvrdí, že se navzájem neisnspirovali, přesto IBlaBla vymyslí nesmyslný téma a titulek, kde tento nesmysl omílá ze všech stran...
_Xeon_
Re: Zase lživý titulek
V každým druhým nadpisu musí být "český", "Česko"...
radim36
Dofukování pneumatik za jízdy je snad už věky
běžnou výbavou vojenských vozidel. Nebo třeba závodních, tuším jsou touto technologií vybavovány třeba kamióny na Dakaru. Je to významný bezpečnostní prvek, protože vedle odolnosti pneumatik na menší průstřely to přináší schopnost přizpůsobit huštění gum terénu . Například v písčitém nebo blátivém terénu je třeba pro optimální průchodivost pneumatiky podhustit, na asfaltu nebo obecně rovném povrchu spíš nahustit více.
Jakási autonomní pumpička je zřejmě pouze levné komerční řešení vhodné pro levné obecně používané gumy na běžná osobní auta. Klíčová otázka tam zřejmě bude dosažení dostatečné přesnost toho huštění , případně využití více režimů, jeden na hladký suchý asfalt a jeden na třeba povrch silnice zapráskaný v zimě sněhem a sněhovou břečkou.
JeFFik
Re: Dofukování pneumatik za jízdy je snad už věky
ale samozřejmě, že to existuje věky vždyť je o tom v článku zmínka: ".... K dofukování tak nejsou zapotřebí kompresory...."
Rambo-x
tvl..........
A to je takový problém jednou za týden prostě vzít kompresor a zkontrolovat tlak v pneumatice,já nemůžu uvěřit jak jsou někteří lidé lenošní,radši než by autu jednou za týden věnovali 5 minut,tak radši jezdí na podhuštěných pneumatikáchdneska na Idnes jedna lepší zpráva za druhou,já končím,jdu se zastřelit,protože to už je fakt konec
Ani se nedivím že naše republika vypadá tak jak vypadá,protože v téhle zemi se už nechce nikomu nic dělat,radši zalézt do nory a chlastat pivísko co,a hlavně né práce,proboha to je hrozný,práce,strašák práce,chudáčkům by upadli ručičky
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!