Diskuze
Goodyear má samodofukovací pneumatiku, inspiroval se možná u Čechů
Děkujeme za pochopení.
Rubik1
Životnost pneumatiky
Předpokládá se, že to prodlouží průměrnou životnost pneumatiky o 4%. Když se bude tato pneumatika prodávat o 10% dráž než dnešní, tak to moc lidi kupovat nebudou. Vše tedy záleží na ceně a spolehlivosti.
pavel74
Dodge
Mám to na autě. Bohužel ale už jsem to nechal vyházet protože ten systém je poměrně v našich podmínkách poruchovej a oprava stojí kolem 2500 za 1 kolo. To je oproti 20,- Kč / novej ventýlek trošku jinde.................. Takže jen tahání peněz z kapec
koxxx
Re: tire
No oni Americane jaski neumi gramatiku a tyre si zmenili na tire. Jinak "tire" samozrejme "unava" neni, ale to byl snad vtip...
Zaphod Beeblebrox
Pumpičku raději
integrovat do ráfku. Takhle budete kupovat s každou pneumatikou novou.
Kazeasch
Re: Pumpičku raději
Na druhou stranu je lepší kvůli špatné pumpičce kupovat pneumatiku než celej ráfek což může být po nějakým čase problém sehnat stejný kolo.
kawajouda
no lživý je...
píše že Goodyear má samodofukovací pneumatiku a přitom dole píšou že jí teprve vyvíjí
l.g
energie
"přičemž systém pohání energie vyrobená samotnou rotující pneumatikou..."
To se jim výrobci automobilů poděkují, když to bude zvyšovat spotřebu vozu. Zákon o zachování energie je neúprosný a v tomto případě jí nakonec bude vyrábět palivo v motoru auta, místo elektrockého proudu v kompresoru na benzínce.
net.Xtreme V.
Re: energie
To využije jednou za týden kvůli setinám baru, vážně pochybuji, že by to dofukovalo celou cestu...
Radek-333
Zase lživý titulek
Všichni aktéři rozhovoru tvrdí, že se navzájem neisnspirovali, přesto IBlaBla vymyslí nesmyslný téma a titulek, kde tento nesmysl omílá ze všech stran...
_Xeon_
Re: Zase lživý titulek
V každým druhým nadpisu musí být "český", "Česko"...
radim36
Dofukování pneumatik za jízdy je snad už věky
běžnou výbavou vojenských vozidel. Nebo třeba závodních, tuším jsou touto technologií vybavovány třeba kamióny na Dakaru. Je to významný bezpečnostní prvek, protože vedle odolnosti pneumatik na menší průstřely to přináší schopnost přizpůsobit huštění gum terénu . Například v písčitém nebo blátivém terénu je třeba pro optimální průchodivost pneumatiky podhustit, na asfaltu nebo obecně rovném povrchu spíš nahustit více.
Jakási autonomní pumpička je zřejmě pouze levné komerční řešení vhodné pro levné obecně používané gumy na běžná osobní auta. Klíčová otázka tam zřejmě bude dosažení dostatečné přesnost toho huštění , případně využití více režimů, jeden na hladký suchý asfalt a jeden na třeba povrch silnice zapráskaný v zimě sněhem a sněhovou břečkou.
JeFFik
Re: Dofukování pneumatik za jízdy je snad už věky
ale samozřejmě, že to existuje věky vždyť je o tom v článku zmínka: ".... K dofukování tak nejsou zapotřebí kompresory...."
Rambo-x
tvl..........
A to je takový problém jednou za týden prostě vzít kompresor a zkontrolovat tlak v pneumatice,já nemůžu uvěřit jak jsou někteří lidé lenošní,radši než by autu jednou za týden věnovali 5 minut,tak radši jezdí na podhuštěných pneumatikáchdneska na Idnes jedna lepší zpráva za druhou,já končím,jdu se zastřelit,protože to už je fakt konec
Ani se nedivím že naše republika vypadá tak jak vypadá,protože v téhle zemi se už nechce nikomu nic dělat,radši zalézt do nory a chlastat pivísko co,a hlavně né práce,proboha to je hrozný,práce,strašák práce,chudáčkům by upadli ručičky
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu k rekonstrukci, 2+kk, 100 m2 užitné plochy, Želešice
Sportovní, Želešice, okres Brno-venkov
3 960 000 Kč