Diskuze
Gordini: nabroušené renaulty se vrací do modrobílé
Děkujeme za pochopení.
Martin z Česka
Renault je hlavně uplně v pr....
vyrábět pekáče se nevyplácí
Jabella
R8
Měli jsme R8 a byl to geniální vůz,pohodlný ,měli jsme motor 1100ccm,už to mělo automatický sytič,perfektní jízdní vlastnosti i na sněhu projeli jsme s ním Maďarsko,Rumunsko,Bulharsko..kam jinam se asi mohlo jezdit,že?
Koupil jsme ho rok jetý,za 4Otisíc a po 17ti letech nám nabízeli za něj docela dost a to měl najeto s generálkou 500tisíc km,dokonce tátu pozvala fabrika Renault do Francie..za hlubokého socializmu nerealizovatelné.Prodali jsme ho v roce 1981 a byl koupený jako svatební dar..
afk
Re: R8
tak to je bomba ! manzelka mi zrovna rika, ze taky meli R8, prodali ho uz pred mnoha lety. ja mam ted 2 kousky R19 (phase I) a to jsou neskutecny drzaci. jeden ma pres 220tis a druhy 175tis. a jezdi a jezdi. nikde mne nenechali. to se u novyho auta neda rict a celkem se pri ty spouste elektroniky bojim pomyslet, jak ty auta budou vypadat za 15 let. navic si opravim dost veci a to nejde pod nos vyrobcum, ktery chteji auto videt minimalne pravidelne na kontrolach v autorizovanejch servisech, kde zaplatis ranec za vymenu oleje a kontrolu palubaku. ach jo ... njn byznys ...
Tutek v.1.1
R5 Alpine s motorem
za předními sedadly bylo fakt žihadlo
afk
Re: R5 Alpine s motorem
R5 s turbickem byla vonavka, lze videt na Renault srazech v Jicine ;)
Host
er dvanáctka
přelít jsem to jen letem světem..ale schází vám tam taky R12 gordini ... když už.
PPa
Bludy
Článek je snúška blábolů.
-:jeho tehdy ještě malou automobilku Simca.Simca zase tak moc malá nebyla a Gordini jí nevlasnil.
-:seriová MBčka nikdy kotoučové brzdy neměla. Ty měla až 100 sice pozdě ale ne o desetiletí.
.U R5 si autor plete jména Gordini a Alpine
Atd.
Host
Před šesti dny
vyšla podobná zpráva na TopGear.com, a oni technické podrobnosti znají: modely Gordini budou identické s řadou Renaultsport. Jinými slovy, nic než oprášení jména se nekoná.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...