Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Clarkson na pranýři, v novém pořadu radí, jak pašovat migranty

  20:00aktualizováno  20:00
Typický fórek Jeremyho Clarksona a jeho parťáků vyvolává kontroverze. V novém pořadu Grand Tour v on-line televizi Amazon Prime si dělali legraci z vlny imigrantů, která nyní sužuje Evropu.

Clarkson je ve formě, miliony fanoušků dokáže tak skvěle pobavit a jiné naštvat jen on. Tentokrát mu vyčítají, že prý je nezodpovědný.

V pořadu natáčeném v britském Whitby a vysílaném začátkem prosince měla úspěch scénka, ve které figurovalo ikonické Audi TT první generace. To je podle Clarksona ideální auto pro převoz imigrantů do Británie.

The Grand Tour

Záběr ze čtvrté epizody první série automobilové show The Grand Tour

Vůdčí osobnost pořadu vyzvala publikum, aby našli dalšího z tria výtečníků moderujících pořad Richarda Hammonda. Nikdo nebyl úspěšný. Nejmenší z trojice byl schovaný pod zadním nárazníkem vozu.

Fotogalerie

Clarkson celou záležitost v pořadu komentoval s ironií sobě vlastní: „Když se imigranti snaží dostat do země, vždy se schovají do nákladního prostoru; a to je ta nejhorší hra na schovávanou. Pokud pracujete pro pohraniční policii, otevřete dveře a jdete najisto. Jistě musí existovat lepší způsob, jak se dostat do Británie. A myslím, že jsem ho objevil.“

Charitativní organizace se ohradily, že show radí, jak pašovat migranty. Barbara Drozdowiczová z East European Resource Centre záležitost okomentovala: „Jsme zděšeni z toho, že jsou migranti prezentováni jako ilegální náklad.“

Téma uprchlíků zaplavujících Evropu je letos tématem číslo jedna. Kate Gibbsová z Asociace silničních dopravců scénku označila za nezodpovědnou. Zástupci pořadu věc odmítli komentovat, píše britský Daily Mail.





Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.