Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: party móda podzimní sezony je v duchu dieselgate

aktualizováno 
Počáteční šok z falšování emisních limitů u Volkswagenu je pomalu pryč. Někteří chtějí automobilku žalovat, někdo se celé aféře směje, někdo v ní vidí zlomový bod ve vývoji moderních aut. Ve Spojených státech, v zemi, kde celá kauza vznikla, se začal prodávat hezký kostým na Halloween a smysl pro humor mu rozhodně nechybí.

Pokud míříte na party, jste automobilový fanoušek a máte smysl pro humor, můžete si vyrobit masku, která skvěle paroduje aféru dieselgate. | foto: halloweencostumes.com

Pokud jste automobilový fanoušek a chystáte se v nejbližší době zajít na večírek, máme pro vás zajímavý tip na masku. V Americe se blíží svátek Halloween a při této příležitosti se na stránkách výrobce masek objevil vtipný nápad.

Návod na výrobu halloweenského kostýmu, který si utahuje ze skandálu...

Autorem kostýmu s názvem DIY Volkswagen Diesel Scandal je americká společnost Halloween Costumes. K jeho výrobě vám stačí plynová maska, obleček s autíčkem, kterému přiděláte pořádný oblak dýmu a kanystr na benzin.

„Nechceme bagatelizovat tuto zničující ránu pro automobilový průmysl nebo následky, které to bude mít pro zaměstnance Volkswagenu. Nechceme ani zpochybňovat důležité otázky o hodnotách a etice, které tato aféra vyvolává. Jde nám jen o legraci. Když něco bolí až moc, je čas se tomu zasmát,“ píše se na internetových stránkách firmy.

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.