Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hands-free sady se liší cenou a komfortem

aktualizováno 
Cena sady: od 3000 Kč včetně montáže Držák pro telefon má většinou i reproduktor, mikrofon se umístí tak, aby nebyl daleko od řidiče -
nejčastěji poblíž sluneční clony. Napájení zajišťuje kabel propojený se zdrojem pro zapalovače.
+

- jednoduchá montáž a demontáž

-

- volně ležící kabely
- v některých vozech je zapalovač umístěn v popelník; po propojení s telefonem nelze popelník zavřít
- často špatná kvalita zařízení, horší kvalita hovoru

Pevně zabudovaná sada

Cena sady: od 5000 Kč Systém se pevně propojí s elektroinstalací vozu, většinou se zabuduje k nohám řidiče nebo spolujezdce reproduktor, mikrofon bývá u vnitřního zpětného zrcátka. Je možné i propojení s reprosoustavou.

+

- když telefon zazvoní, u kvalitnějších sad automaticky ztiší rádio a začne hovor
- lze demontovat a přenést do jiného vozidla
- dobrá kvalita hovoru

-

- při zakoupení telefonu jiné značky nezbývá než pořídit si i novou sadu
- telefon zaměstná řidiče při volbě čísla

Přenosné hands-free

Cena sady: od 250 korun Přenosná souprava vypadá jako sluchátka k walkmanům, navíc má malý mikrofon, který si řidič připne ke košili. Telefon je během hovoru v držáku nebo leží na sedadle či v kapse dveří.

+

- nízká cena
- není nutná prakticky žádná montáž

-

- sluchátka v uších nejsou při delších cestách pohodlná
- visící dráty se mohou přimotat do volantu
- volně položený telefon se může při nehodě proměnit v nebezpečný projektil

Pevně zabudovaná sada s hlasovým vytáčením

Cena sady: od 5000 Kč Chce-li řidič telefonovat v autě s telefonem a sadou s hlasovým vytáčením, stačí, když řekne jméno volaného a telefon jeho číslo automaticky vytočí.

+

- nejbezpečnější sada - řidič vůbec nemusí sahat ani pohlédnout na telefon
- kvalita hovoru

-

- při zakoupení telefonu jiné značky nezbývá než pořídit si i novou sadu
- hlasitou volbu nabízí jen některé telefony.

Telefony s hands-free

Cena: hands-free sada je v ceně telefonu Přístroj je možné přepnout na hlasitý hovor, pak jej lze zasadit do držáku. Kvalitou přenosu však podle odborníků nemůže konkurovat dražším pevně zabudovaným sadám hands-free.

+

- cena
- není nutná prakticky žádná montáž

-

- horší kvalita přenosu hovoru zaměstná řidiče při volbě čísla
- k dispozici je pouze u některých přístrojů


Autor:




Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Další z rubriky

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.