náhledy
Podvozek Tatry 11 s centrální nosnou rourou.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 11 v Národním technickém muzeu
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Tatra 11: tvar žehličky je patrný.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Zadní pohled na Tatru 77
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 77 na aukci společnosti Bonhams v Paříži v roce 2013
Autor: B.v.Rotz (zwischengas.com)
Tatrám 87 se přezdívalo osmičky podle stylizovaného znaku 8, který poukazoval na počet válců motoru. Osmička byla nejdříve umístěna pod a později nad emblémem Tatra nad prostředním světlometem.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 87 a Hans Ledwinka. Snímek byl pořízen roku 1967 v Mnichově, tedy v roce, kdy geniální konstruktér zemřel.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 77 byla prvním sériově vyráběným aerodynamickým vozem na světě.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra V570
Autor: Jan Škraňka
Tatra V570
Autor: Jan Škraňka
Tatra V570
Autor: Jan Škraňka
Hans Ledwinka v pokročilejším věku
Autor: Archív
Renovovaný prototyp motoru Tatry 77
Autor: Regionální muzeum Kopřivnice
Motor Steyr 12 z období Ledwinkova angažmá v této společnosti
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Motor Steyr 12 z období Ledwinkova angažmá v této společnosti
Autor: Karel Pešek, MAFRA