Diskuze

Harley přepřahá na elektřinu, koupil startup na motorky na baterky

Harley-Davidson investuje do motocyklového startupu Alta Motors. Firma ze Silicon Valley se zaměřuje na výrobu lehkých elektrických motocyklů. Investice je součástí snahy Harley-Davidson proniknout více do oblasti elektrických motocyklů a zaměřit se se svou nabídkou více na mladé spotřebitele.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

"Vylezu na nejvyšší strom," "Proč?" " Abych viděl toho ....., který si koupí Harley Davidson na baterky."

0 0
možnosti

Harleye v tom segmentu, kde jsou teď, si na baterky představit moc nedovedu. Ale třeba u té krosky, kterou ta firma, co koupili, vyrábí teď, to docela smysl dává. Zvuku je škoda, ale hluk je jedna z věcí, kvůli které zaříznou skoro každý pokus o motokrosovou nebo enduro trať. Tohle by přineslo spoustu nových možností, kde jezdit. A výdrž baterie je na motokros už dneska dostačující, MS se jezdí na nějakých 45 minut a je vidět, že toho na konci mají dost...

0 0
možnosti
JS

vždycky mě pobaví ta "novinářská důslednost" při přepočtů měny, stop, palců, mílí.....

Takže pak jim vyjde rozptyl 521,4 milionu až 1,04 miliardy Kč, nebo 1989,6 až 2506,3 metrů apod....;-)

2 0
možnosti
TK

Motorka a skůtr na baterie na rozdíl od dvoutunových aut smysl má. Menší baterie lze bez problému nabít z běžné sítě a ten poměr přidaných kg k přepravě jedné osoby vychází dobře. V našich podmínkách a nárocích to ale většinou na denní ježdění bohužel není.

1 0
možnosti
PS

I elektrokolo je bezva, akorát ta cena...

0 0
možnosti
PS

R^

Konečně dostali rozum a místo těch páchnoucích hlučných oblud budou vyrábět tíchá ekologická vozítka.

1 4
možnosti
LB

L28a44d40a 65B45r91y46c

2. 3. 2018 14:27

Teda pane sobotko, vase veta je primo perla. ...nekam vytesat...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...