Diskuze
Harley přepřahá na elektřinu, koupil startup na motorky na baterky
Děkujeme za pochopení.
J56a80r85o59m37í61r 46H49l77u51b18e38k
"Vylezu na nejvyšší strom," "Proč?" " Abych viděl toho ....., který si koupí Harley Davidson na baterky."
O26n71d49ř36e92j 25Č25a10p67k40a
Harleye v tom segmentu, kde jsou teď, si na baterky představit moc nedovedu. Ale třeba u té krosky, kterou ta firma, co koupili, vyrábí teď, to docela smysl dává. Zvuku je škoda, ale hluk je jedna z věcí, kvůli které zaříznou skoro každý pokus o motokrosovou nebo enduro trať. Tohle by přineslo spoustu nových možností, kde jezdit. A výdrž baterie je na motokros už dneska dostačující, MS se jezdí na nějakých 45 minut a je vidět, že toho na konci mají dost...
J97i76ř10í 85S54c66h67w25a26c32h
vždycky mě pobaví ta "novinářská důslednost" při přepočtů měny, stop, palců, mílí.....
Takže pak jim vyjde rozptyl 521,4 milionu až 1,04 miliardy Kč, nebo 1989,6 až 2506,3 metrů apod....
T72o97m59á35š 57K88u59c36h13a47ř
Motorka a skůtr na baterie na rozdíl od dvoutunových aut smysl má. Menší baterie lze bez problému nabít z běžné sítě a ten poměr přidaných kg k přepravě jedné osoby vychází dobře. V našich podmínkách a nárocích to ale většinou na denní ježdění bohužel není.
P63a39v26e85l 91S10o58b16o96t78k68a
I elektrokolo je bezva, akorát ta cena...
P51a94v57e14l 85S73o82b93o78t34k60a
Konečně dostali rozum a místo těch páchnoucích hlučných oblud budou vyrábět tíchá ekologická vozítka.
L28a44d40a 65B45r91y46c
Teda pane sobotko, vase veta je primo perla. ...nekam vytesat...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj