Batwing oblékla Electra Glide poprvé v roce 1969. V jeho horní části pod hranou plexiskla je otvor pro proudění vzduchu zamezující vibracím hlavy jezdce.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Dvojice chromovaných výfuků a kufry nazdobené světly a anténami. Takhle vypadá americká klasika.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Luxusní jachta je na dálnici jako doma. Okreskám se ale nevyhýbejte, přišli byste o spoustu zábavy.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Proudění vzduchu kolem přední kapotáže pomáhají usměrnit také malá stavitelná křidélka.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zmenšený průměr rukojetí a hydraulická spojka. U verze Low je vše podřízeno maximální ovladatelnosti.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kromě luxusní sedačky je spolujezdec rozmazlován ještě dvojicí výkonných reproduktorů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Objem masivního "véčka" je 103 kubických palců (1 690 kubických centimetrů).
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Twin Cam 103 made in USA, to je pravý americký Heavy Metal.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Masivní chromovaný kryt primárního převodu slouží často jako "plátno" pro nejedno umělecké dílo.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pohodlné stupačky řidiče jsou pochopitelně odpružené. Kdo chce, může řadit stylem pata/špička.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Ozdobou Batwingu je také trojice světel s LED technologií.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Ani v roce 2015 nezmizela tradiční osvětlená ozdoba předního blatníku, tentokrát ale s LED diodami.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Top case nazdobený ledkovou lištou hravě spolkne dvě přilby.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Úložné prostory Glajdy dohromady nabízí slušný objem 132 litrů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Spolujezdec může ze svého postu ovládat hlasitost audia, interkomu a pořadí přehrávaných skladeb.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Konektor pro interkom řidiče. Spolujezdec se může připojit v levém opěradle své pohovky.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kapotáže v padacích rámech ukrývají malé vodní chladiče a klapky pro nasměrování teplého vzduchu na nohy řidiče.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pravý palec obsluhuje mimo jiné infosystém BoomBox.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na levé straně je navíc ovládání audia a tempomat.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Rozměrný LCD dotykový displej je dobře čitelný i na plném slunci. Nad ním čtveřice analogových budíků. Milovníkům klasiky zůstal alespoň ampérmetr, další údaje jsou už v infosystému BoomBox.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Schránka na USB připojení je vypolstrována měkkou pěnou, která zabrání i poškození vašeho mobilu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Ledkové mlhovky se spouštějí jedním z řady vypínačů uvnitř kapotáže. Další zaslepené pozice dávají tušit, že možnosti testované electry ještě zdaleka nejsou vyčerpány.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Typická silueta harleye je nezaměnitelná při pohledu ze všech stran.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Typická silueta harleye je nezaměnitelná při pohledu ze všech stran.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
HD Electra Glide Ultra Limited Low
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz