První novinka pro sezonu 2019 sice ještě konstrukčně vychází z tradiční řady cruiserů Softail, ale přichází s novým stylem a novým image.
Nový model není zacílený na dosavadní tradiční zákazníky H-D. Loví mezi mladšími zájemci o sportovní svezení a agresivní jízdní styl. Model FXDR 114 je obří devatenáctistovka ve stylu power-cruiser.
Motor 1870 ccm doplňují odlehčené hliníkové a kompozitové prvky včetně nové hliníkové kyvné vidlice, pomocného rámu ze stejného materiálu, odlehčených kol a blatníků. Díky nim se podařilo stlačit váhu plně natankovaného stroje pod 300 kg.
Zajímavým rysem je tenký zadní blatník, který se pohybuje spolu se zadním kolem a za jízdy tak téměř není vidět. Zaujme i moderně tvarovaný výfuk, otevřené sání a obří zadní pneumatika 220 mm. I přes pořádně dlouhý rozvor a velkorysý úhel řízení 34 stupňů slibuje výrobce obratné zatáčení i na zakroucených silničkách a úhly náklonu v zatáčkách až 33 stupňů.
Hlavním vzorem FXDR jsou dragsterové speciály. Poslední verze motoru Milwaukee-Eight o zdvihovém objemu 1870 ccm je vyladěná na točivý moment 161 Nm při 3500 ot/min, i když pro Evropu asi pár procent síly ztratí kvůli přísnějším emisním limitům.
Maximální výkon Harley zásadně neudává a dává důraz na pořádný točivý moment, ale dá se odhadovat hodnota něco málo přes sto koní. Podle FXDR je prvním důkazem nového směru uvažování americké značky a bude zajímavé sledovat, jak na to zareagují zákazníci. Na tom se podepíše i cena přesahující půl milionu korun.