- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dílenské zpracování je dost bída. A luxusní přepínače??? Ha ha.
A nebyla by nějaká motorka pro tchýni či nadřízeného?
Třeba s "měkkým" rámem, zasekávajícím se plynem, kousající se přední brzdou, ...
Hmm, proč ne bicykl? Velodromová festka bez brzd je prověřená Darwinem. A nákladním vlakem na přejezdu, pod kopcem. Že někdo sejmul patnáctý vagon nemá fíra jak zjistit.
Sedmsetpadesátka a krouťák jen 35 Nm? Takovou hodnotu dosahují čtyřstovky. Třeba ta čínská v Jawě 350 má cca 31 Nm.
Vyzkoušel jsem Rod na demojízdách a je to úplně něco jinýého než ostatní Hádéčka. Sice nejmenší motor, ale největší výkon. Pozor, nemluvím o zátahu ten mají velké mašiny podstatně větší, ale nad sto km/h jim sedumpade ujede. Kdybych nezaparkoval u japonce a musel volit mezi amerikama malý Rod to u mě s přehledem vyhrál.