Harley Davidson Street Rod
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Street Rod nejde zařadit do žádné kategorie. Má něco z líbivého café-raceru, něco ze sportovního naháče a něco z dragsterového cruiseru.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dvoukotoučové brzdy vepředu jsou perfektní.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor High Output Revolution X 750 má výkon 70 koní a sportovní nádech.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nádrž na 13 litrů stačí na dojezd kolem 300 km.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Harley Davidson Street Rod
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Červené odpružení poukazuje na řešení s oddělenou olejovou nádobkou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výfuk by si možná zasloužil nějaký výraznější design.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ovladače jsou luxusně zpracované, v této cenové třídě patří k nejlepším.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zrcátka do stran přinášejí perfektní výhled.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I zepředu vypadají řídítka neskutečně široce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sedlo není špatné, ale většina váhy těla je na zadku, který vás tak bude už za hodinu jízdy bolet.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní světlo je poměrně konzervativní.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
široká rovná řídítka a ještě zrcátka na konci dávají perfektní pocit nadvlády nad strojem, ale ve městě mezi auty jen tak neprojedete.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na minimalisticky stylovém přístrojovém budíku je připravený malý displej s ukazatelem aktuálních otáček motoru a zařazené rychlosti.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Aby se deaktivoval imobilizér a nezačal pískat alarm, musíte mít v kapse bezdrátový přívěsek.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na rozdíl od dražších modelů H-D zapalování používá klasickou spínací skříňku s klíčem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při pohledu zleva vynikne sekundární převod ozubeným řemenem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sportovní plexištítek na dálnici překvapivě zastane dost práce a odkloní vzduch od přikrčeného jezdce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výfuk je kratší než u předchozí verze, přesto plní normu Euro4.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Harley Davidson Street Rod
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Táhlé zatáčky ve vyšších rychlostech, to je doména Street Rodu. Naopak překlápění v „esíčku“ mezi dvěma rychlými zatáčkami mu tolik nejde a musí se trochu nutit.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Harley Davidson Street Rod
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Harley Davidson Street Rod
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Harley Davidson Street Rod
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Harley Davidson Street Rod
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Porovnání Street 750 a Street Rod, je vidět vyšší sedlo i ostřejší úhel řízení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz