V nabídce žádné z automobilek, které chce na světových silnicích uspět, nesmí chybět kabriolet.
Město módy nad Seinou ale hledí i na styl, proto musí být kabrioletí střecha plechová a musí se sama ladně ukládat do kufru.
O autě samotném toho automobilka příliš neprozradila, jediný exaktní údaj který odhalila, je průměr do dáli zářících ráfků kol: 20 palců.
Zástupci automobilky na autosalonu bedlivě sledovali reakce veřejnosti, uvidíme jestli bude otevřený focus, který se chystá na rok 2006, bude vypadat jako Vignale Concept.
Ford Focus II |
Dolce vita italiana
Dva-plus-dva místné kupékabrio hraje na "italskou notu". Bleděmodrý lak ladí s vodní hladinou při přímořských vyjížďkách, chrom pak na stylové italské sportovní vozy let dávno minulých. Ne náhodou dostal focus CC (coupé-cabrio) přídomek Vignale.
Z rukou italského designéra Alfreda Vignaleho (1913 - 1969) vycházely v padesátých a šedesátých letech především elegantní sportovní vozy. Po smrti svého zakladatele společnost Carrozzeria Vignale převzalo De Tomaso patřící do rodiny Ford. Víte, že u Vignaleho "šila" i Tatra? První návrhy modelu 613 byly právě od tohoto italského karosáře.