Diskuze
ANALÝZA: Polibek smrti, neobratnost, či podpora? Chvála Škodu překvapila
Děkujeme za pochopení.
P24e37t58r 19Č61e56r64m55á56k
Jak je správně uvedeno v článku - překvapivé a náhlé rozhodnutí o tom že se přecijen fabia udělá i v kombi verzi a toto navazující PR nespadlo z nebe jen tak. Souvislost se změnou šéfa a mediální dezinterpretační kampaní v okurkové sezóně je jasná.
Zjednodušeně řečeno je to taková náplast na české remcaly. Škodovka bude mít vcelku nevýznamný model který se nijak zvlášť neprodává a ještě méně vydělává (což po nástupu mqb a0 bude ještě výraznější) ale z nějakého nepochopitelného důvodu ho chce, koncern naopak argument že jednak škodě umožnil ho mít a jednak důvod proč se přesunou jiné modely jinam.
J28o52z30e91f 97K61o40s75t56e17l38a10n87s28k98ý
Holt Čechom sa je ťažké zavďačiť. Aj chválu od najvyššieho šéfa vnímajú negatívne... Buzerácia od Diessa by priniesla asi viac spokojnosti.
Autorovi zjavne unikajú širšie súvislosti. Herbert Diess úplne mení komunikáciu, ale aj filozofiu značky Volkswagen. Stretol sa s Muskom, vymenili povozil sa na Tesle (a Elon Musk na ID.3-ke alebo ID-4-ke), a E. Muska považuje za priateľa a vzor v jednej osobe. Elektrifikáciu áut koncernu VW považuje za svoju najväčšiu prioritu.
Predvčerom si po vzore E.Muska založil tweeter účet a hneď jeho prvý tweet sa týkal aj Tesly:
"Hello @Twitter! I’m here to make an impact with @VWGroup, especially on political issues. And, of course, to get some of your market shares, @elonmusk – after all, our ID.3 and e-tron have won the first markets in Europe. Looking forward to productive discussions!"
To, že sa Herbert Diess tak obšírne venoval novej Fabii kombi, mi presne zapadá do tohto nového spôsobu komunikácie najvyššieho šéfa VW. Teda aspoň mne.
Rovnako je aj v súlade s predtým stanovenou filozofiou, že škodovka by mala vyrábať autá (aj) pre bežných ľudí. Octávka je síce krásne auto, ale už to nie je žiadna "ľudovka", ale cenovo balancuje niekde medzi mainstreamom a luxusnými autami. Už som to viac krát písal, že tam, kde bývam, som novú Octávku na ulici videl len raz - aj to s rakúskymi značkami. Pre bežných ľudí je drahá, pre tých, čo majú peňazí viac, zase málo luxusná a exkluzívna.
Fabia a Fabia kombi tak možno budú jednými z mála skutočne ľudových modelov v portfóliu Škodovky.
M56a70r22e32k 92A96b76s78i39k
A vítězem se stává rodina, resp. táta od rodiny, s lehce poprůměrným platem, který vyfasuje jako služební automobil dejchavičnou, ale novou Škodu Fabii v holobytu s velkým kufrem a pocitem, že podporuje českou firmu.
To, že za pět let (dobrá, deset) bude automobilový trh úplně někde jinde, na bohatém západě, ale i na východě (velkých městech v Číně) si budete vybírat z x druhů elektromobilů už nikomu nedochází.
V roce 2007 se všichni smáli iPhonu a patlacímu mobilu a dnes? Tesla je prostě král, bruselský úředník v EU by jí také rád vyfasoval, ale logicky nemůže. Tak se snaží, aby se velké evropské automobilky s luxusními modely prostě nejen přiblížily, ale i předběhly USA, Japonsko, Koreu i Čínu v elektromobilitě.
P26e44t91r 85Č16e22r52m65á58k
Tak rodina se v tomto případě vítězem opravdu nestává
Malé městské auto pak opravdu nijak nesouvisí s úspěšnou značkou telefonu a neúspěšnou značkou aut
R23a63d91o94m35í80r 82H15n44í90z40d23o
Marná sláva, Němec to má prostě v sobě a dokud bude Diess u vesla, tak se pár lidí v Bolce bude odkopávat ze spaní, tam je možné úplně všechno.
R39i19c70h98a92r42d 34Š80l31a75p51k61a
Takže, co nám chtěl autor říct?
M27i48c88h49a94l 84F44r39ý15d45a
To je ANALÝZA. Jen mi jaksi uniká čeho. Asi si budu muset dát pár panáků, a pak si to přečtu znovu. Možná potom pochopím obsah autorova sdělení. Nebo je to osobou autora a pan Dvořák opět potvrdil, že automobily a svět automotive obecně nejsou jeho doména.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...