Diskuze
Kolečko ke kolečku: od dvou nefungujících stupňů po desetistupňový automat
Děkujeme za pochopení.
V63á69c10l97a74v 70Z38e72l34i96n42k70a
Automat ne. Jednak je to přes všechna vylepšení stále jen tupá automatika, která neumí myslet dopředu a plánovat řazení podle profilu cesty a situace na vozovce. A za druhé, mládí už je sice kdesi, ale pořád ještě takový nejsem takový chromajzl, abych neuměl řadit.
O84d11s93t42r82a84n33ě35n57ý 74U76ž92i29v90a69t48e90l
P24e83t73r 60R92u31m13p94l22i74k
dobrej článek,pamatuji dobu oprav u autobusů šd11 jak měla dvoustupnový automat a ten vydržel ve výrobě i do karos 700.I motoráčky 152 bez zpátečky toho najezdily hafo
J44a96r13o73s92l32a72v 27Z76a96h51r21a45d80n88í92č16e77k
Automat ne-e. Mně nevyhovuje vůbec, zlaté klasické řazení. Vůbec jsem s tím neuměl, stále šlapal levou nohou na brzdu a řadil pořád voličem jízdy. Musím řadit, jinak bych se v autě zbláznil.
L10u88c81a19s 23B68e20r91t78o90n46e
Tak třeba do města je to výhoda, navíc DSG má tzv. "Kickdown" to je že když chcete předjet tak prostě stlačíte plyn až na podlahu, auto vytočí motor, podřadí a jedete, je to tak rychlý že si toho ani nevšimnete :) Nevím jak to mají jiné automaty. Každopádně manuál mám taky radši.
L70u19k91á19š 23V76a73ň29u36r68a
Moc nechápu, proč se místo automatické převodovky raději nepoužívá diesel-elektrický pohon. 4 elektromotory v kolech a někde schovaný spalovací motor spojený s generátorem by vyřešil složitost převodovek. Navíc by se elektromotory dalo brzdit a v případě doplnění akumulátorů nebo kondenzátorů by se dala energie rekuperovat.
J43i90ř39í 35P62o86s89p14í82š39i92l
Za sebe můžu říci, že jsem si užíval dlouho řazení, pak jsem si koupil auto s automatem a vyhovuje to. Je to super do města na semafory, rozjezdy do kopce, poskakování v koloně. Člověk nemusí pořád řadit jedničku - neutrál - jedničku. Na dálnici rozdíly nejsou. Automat je o pohodlnosti a moderní automaty mají ještě nižší spotřebu než manuální převodovky.
D36a39v36i41d 28R36y67c21h29e86t51s24k13ý
Ano, ale... automat je vždy méně spolehlivý než manuál. I hydrodynamická převodovka má často po 150 tkm dost a ještě zvyšuje spotřebu tak o 1,5L. Dvouspojky mě překvapily nízkým výskytem závad, ale přesto se jedná o brutálně složité a citlivé stroje - pokud neodejdou náhle, u aut s končící životností budou velice problémové. Žádný milion kilometrů nehrozí.
T67o67m92á80š 16Z94e79m45a80n
Jestli mi něco u automatů vadí, tak je to absence pedálu pro levou nohu, kdyby alespoň brzdu posunuli nalevo..
T62o82m60á89š 82F24i52r39b13a93c83h89e10r
Aby se dalo třeba brzdit levou nohou
J87o53s31e89f 10V90a76l36a
snim klobouk, pokud s manualni prevodovkou neusetrim proti automatu alespon 10% paliva
L67u94m93í19r 97V86i58t56h54a
Tak to už dejte vařit vodu, ať ho nejíte syrovej.
J80i98ř23í 65S52c16h31w45a72c97h
když jsem před mnoha a mnoha lety studoval, tak mezi zásadní problém variátoru patřila nízká životnost, opotřebení extrémně namáhaných dílů. Dnes se variátory používají masově ve skútrech a objevují se i v autech s výkonnými motory. Toyota např nabízí systém Multidrive i k poměrně výkonným motorům. V článku se ale o problému životnosti u CVT převodovek píše. Tak by mě zajímali informace od někoho, kdo má "důvěrný" kontakt s těmito dnešními variátory, jak je to s jejich životností (spolehlivostí) oproti klasickým manuálům a to jak v oblasti malých výkonů (skútrů) tak v oblasti výkonnějších aut. Díky předem za info.
R73a82d12i79m 71K17o36c24h
Mám CVT v Nissan Primera z roku 2000 (P11 144), 103kW. Mám ho teprve krátce, ale podle dokumentace, kterou mám k dispozici, v převodovce dosud nebyl měněn olej, resp."fluid". Přesto funguje k mé naprosté spokojenosti.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...