Diskuze
Kolečko ke kolečku: od dvou nefungujících stupňů po desetistupňový automat
Děkujeme za pochopení.
V90á21c45l22a12v 88Z44e32l75i13n24k59a
Automat ne. Jednak je to přes všechna vylepšení stále jen tupá automatika, která neumí myslet dopředu a plánovat řazení podle profilu cesty a situace na vozovce. A za druhé, mládí už je sice kdesi, ale pořád ještě takový nejsem takový chromajzl, abych neuměl řadit.
O70d29s16t21r51a35n25ě73n12ý 85U87ž21i22v88a39t85e94l
P64e54t46r 15R43u77m69p52l42i87k
dobrej článek,pamatuji dobu oprav u autobusů šd11 jak měla dvoustupnový automat a ten vydržel ve výrobě i do karos 700.I motoráčky 152 bez zpátečky toho najezdily hafo
J32a20r13o56s16l46a63v 57Z82a26h25r46a82d16n18í18č15e32k
Automat ne-e. Mně nevyhovuje vůbec, zlaté klasické řazení. Vůbec jsem s tím neuměl, stále šlapal levou nohou na brzdu a řadil pořád voličem jízdy. Musím řadit, jinak bych se v autě zbláznil.
L34u10c23a59s 58B37e21r58t76o54n37e
Tak třeba do města je to výhoda, navíc DSG má tzv. "Kickdown" to je že když chcete předjet tak prostě stlačíte plyn až na podlahu, auto vytočí motor, podřadí a jedete, je to tak rychlý že si toho ani nevšimnete :) Nevím jak to mají jiné automaty. Každopádně manuál mám taky radši.
L51u46k68á19š 47V92a63ň98u39r81a
Moc nechápu, proč se místo automatické převodovky raději nepoužívá diesel-elektrický pohon. 4 elektromotory v kolech a někde schovaný spalovací motor spojený s generátorem by vyřešil složitost převodovek. Navíc by se elektromotory dalo brzdit a v případě doplnění akumulátorů nebo kondenzátorů by se dala energie rekuperovat.
J34i72ř47í 27P41o73s72p60í75š45i57l
Za sebe můžu říci, že jsem si užíval dlouho řazení, pak jsem si koupil auto s automatem a vyhovuje to. Je to super do města na semafory, rozjezdy do kopce, poskakování v koloně. Člověk nemusí pořád řadit jedničku - neutrál - jedničku. Na dálnici rozdíly nejsou. Automat je o pohodlnosti a moderní automaty mají ještě nižší spotřebu než manuální převodovky.
D69a19v30i41d 79R56y37c45h22e54t19s75k49ý
Ano, ale... automat je vždy méně spolehlivý než manuál. I hydrodynamická převodovka má často po 150 tkm dost a ještě zvyšuje spotřebu tak o 1,5L. Dvouspojky mě překvapily nízkým výskytem závad, ale přesto se jedná o brutálně složité a citlivé stroje - pokud neodejdou náhle, u aut s končící životností budou velice problémové. Žádný milion kilometrů nehrozí.
T60o52m82á13š 88Z57e92m86a46n
Jestli mi něco u automatů vadí, tak je to absence pedálu pro levou nohu, kdyby alespoň brzdu posunuli nalevo..
T51o76m72á30š 13F32i93r34b13a47c19h23e88r
Aby se dalo třeba brzdit levou nohou
J32o89s34e27f 51V24a96l96a
snim klobouk, pokud s manualni prevodovkou neusetrim proti automatu alespon 10% paliva
L65u88m90í68r 70V28i52t69h32a
Tak to už dejte vařit vodu, ať ho nejíte syrovej.
J60i27ř62í 80S14c59h72w91a50c86h
když jsem před mnoha a mnoha lety studoval, tak mezi zásadní problém variátoru patřila nízká životnost, opotřebení extrémně namáhaných dílů. Dnes se variátory používají masově ve skútrech a objevují se i v autech s výkonnými motory. Toyota např nabízí systém Multidrive i k poměrně výkonným motorům. V článku se ale o problému životnosti u CVT převodovek píše. Tak by mě zajímali informace od někoho, kdo má "důvěrný" kontakt s těmito dnešními variátory, jak je to s jejich životností (spolehlivostí) oproti klasickým manuálům a to jak v oblasti malých výkonů (skútrů) tak v oblasti výkonnějších aut. Díky předem za info.
R81a25d56i14m 72K88o10c35h
Mám CVT v Nissan Primera z roku 2000 (P11 144), 103kW. Mám ho teprve krátce, ale podle dokumentace, kterou mám k dispozici, v převodovce dosud nebyl měněn olej, resp."fluid". Přesto funguje k mé naprosté spokojenosti.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...