Diskuze
Hit autosalonů, rarita na silnicích. Elektromobily
Děkujeme za pochopení.
Kuk na strejdu
Jak výhodné
Pohon na proud je však výrazně levnější než na benzin. Dle šéfa asociace elektroaut Jaromíra Vegra spotřebuje na 100 kilometrů ve městě zhruba 1,5 tuny těžké auto 22,5 kilowatthodiny. To při běžných cenách představuje náklady zhruba korunu na kilometr.
No a jsme u toho. Připlatíte 500 tisíc a za tento příplatek rovnající se ceně vozu získáte naprosto mizerný dojezd, mizernou dynamiku, málo místa v kufru a jako bonus nutnost po pár letech velmi nákladné výměny baterií. A to se opravdu vyplatí
paskundilek
Re: Jak výhodné
Někdo musí slepou uličku lidského poznání ohledat, a ohlásit světu: Tudy ne, přátelé!
D.E.S.
Re: Jak výhodné
a auto v zimě bez topení a v létě bez klimatizace ..
NotFound
Re: Jak výhodné
Elektromotor ma kupodivu vyrazne lepsi dynamiku, nez spalovaci motory, tocivy moment pri srovnatelne vaze byva vyrazne vyssi, taktez maximalni rychlost ...
Vyrazne vyssi cena je hlavne proto, ze nejak se musi zaplatit vyvoj, a u auta u ktereho se predpoklada prodej ve stovkach kusu rocne je castka na jedno auto proste vyssi.
Navic elektromotor ma proti spalovacimu zanedbatelne naroky na udrzbu a vyrazne delsi zivotnost. A malo mista v kufru? To leda u hybridu, u elektroauta aku tolik prostoru nezaberou. No a od auta ktere je pri soucasnem stavu technologii primarne urceno do mesta nikdo nemuze chtit maximalku 250+ km/h a dojezd 500km.
A k aku, bezne li-ion aku dnes maji zivotnost 1000 a vice cyklu (tzn. nez kapacita klesne pod 80% puvodni). Pri dojezdu 160km to je minimalne 160k km a pak jeste cca 40k, nez dojezd neprijemne klesne. Pokud se budou jezdit kratsi trasy na jedno nabiti, zivotnost muze byt vyrazne vyssi. Navic v dobe vymeny budou nejspise existovat lepsi aku.
Deleter
Re: Jak výhodné
No já jsem měl na mysli spíše ZnAir. No a případně taky asymetrické ultrakapacitory, případně kombinaci.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...