Diskuze
Hit autosalonů, rarita na silnicích. Elektromobily
Děkujeme za pochopení.
Kuk na strejdu
Jak výhodné
Pohon na proud je však výrazně levnější než na benzin. Dle šéfa asociace elektroaut Jaromíra Vegra spotřebuje na 100 kilometrů ve městě zhruba 1,5 tuny těžké auto 22,5 kilowatthodiny. To při běžných cenách představuje náklady zhruba korunu na kilometr.
No a jsme u toho. Připlatíte 500 tisíc a za tento příplatek rovnající se ceně vozu získáte naprosto mizerný dojezd, mizernou dynamiku, málo místa v kufru a jako bonus nutnost po pár letech velmi nákladné výměny baterií. A to se opravdu vyplatí
paskundilek
Re: Jak výhodné
Někdo musí slepou uličku lidského poznání ohledat, a ohlásit světu: Tudy ne, přátelé!
D.E.S.
Re: Jak výhodné
a auto v zimě bez topení a v létě bez klimatizace ..
NotFound
Re: Jak výhodné
Elektromotor ma kupodivu vyrazne lepsi dynamiku, nez spalovaci motory, tocivy moment pri srovnatelne vaze byva vyrazne vyssi, taktez maximalni rychlost ...
Vyrazne vyssi cena je hlavne proto, ze nejak se musi zaplatit vyvoj, a u auta u ktereho se predpoklada prodej ve stovkach kusu rocne je castka na jedno auto proste vyssi.
Navic elektromotor ma proti spalovacimu zanedbatelne naroky na udrzbu a vyrazne delsi zivotnost. A malo mista v kufru? To leda u hybridu, u elektroauta aku tolik prostoru nezaberou. No a od auta ktere je pri soucasnem stavu technologii primarne urceno do mesta nikdo nemuze chtit maximalku 250+ km/h a dojezd 500km.
A k aku, bezne li-ion aku dnes maji zivotnost 1000 a vice cyklu (tzn. nez kapacita klesne pod 80% puvodni). Pri dojezdu 160km to je minimalne 160k km a pak jeste cca 40k, nez dojezd neprijemne klesne. Pokud se budou jezdit kratsi trasy na jedno nabiti, zivotnost muze byt vyrazne vyssi. Navic v dobe vymeny budou nejspise existovat lepsi aku.
Deleter
Re: Jak výhodné
No já jsem měl na mysli spíše ZnAir. No a případně taky asymetrické ultrakapacitory, případně kombinaci.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!