Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hlavně ať si v mém autě zloděj neublíží

aktualizováno 
Vážený pane, vážená paní (takové oslovení je nutné, chceme - li se vyhnout žalobě pro sexuální diskriminaci), právě jste se rozhodl(a) odcizit mé vozidlo.
li se vyhnout žalobě pro sexuální diskriminaci), právě jste se rozhodl(a) odcizit mé vozidlo. Věnujte prosím trochu času následujícímu upozornění - je to ve Vašem zájmu.

1. Hodláte-li rozbít přední nebo boční okno, použijte kámen či jiný těžký předmět. Nesnažte se je vytlačit - mohl(a) byste se pořezat. Pokud přesto ke zranění dojde, použijte prosím lékárničky umístěné viditelně v zadní části vozu. Upozorňuji však, že jsem auto raději nezamkla, stačí tedy pouze otevřít dveře.

2. Při nástupu do vozidla je nutné sklonit hlavu - jinak může dojít k poranění.

3. Pozor - vůz je zabezpečen jasně žlutou pákou na volant. Řídit s ní je krajně nebezpečné! Proto páku před nastartováním odstraňte - klíč je v zámečku.

4. Chcete-li auto startovat spojením drátků startéru, hrozí úraz elektrickým proudem! Sice slabým, ale pokud trpíte nějakou srdeční vadou... Raději doporučuji použít klíčů připravených v zapalování.

5. Pozor - vůz je vybaven alarmem. Postupoval(a)-li jste podle předchozích rad, neměl by alarm spustit. Přesto si raději nasaďte špunty do uší, umístěné v přihrádce, protože siréna alarmu by mohla postihnout nechráněné ušní bubínky.

6. Také upozorňuji, že auto má tendenci dostávat se na mokré či namrzlé vozovce do smyku. Za zhoršených povětrnostních podmínek proto, prosím, řiďte opatrně!

7. Rovněž nefunguje topení, za což se omlouvám. Abyste nenastydl(a), nechte si je na zimu opravit a účet zašlete na níže uvedenou adresu.

8. Důležité - v tomto vozidle se občas vyskytuje pes jménem Bojar. Stačí na něj kousek salámu.

9. Před jízdou se připoutejte! Neřiďte pod vlivem alkoholu a dodržujte povolenou rychlost!

Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.