Diskuze
Auta na dietě: speciální materiály šetří kila a litry paliva
Děkujeme za pochopení.
S48t97a59n46i10s67l28a25v 93A23d34á74m80e21k
Mám mazdu premacy 2l tdi, rv 03 a váží cca 1500kg, ale jezdí za 6l/100km a to by při klidnější a úspornější jízdě mohla být i menší spotřeba :-)
Mám otázku: zvládají to nové a modernější auta za lepší spotřebu?? Já jsem s tím spokojený a to jezdím 90% jenom do práce 15km
J41i21ř75í 41S54c83h34w26a29c51h
Premacy váží cca jen 1300 kg
stejně výkonné diesely mají dnes objem okolo 1.6. A při stejném způsobu užití bude jejich spotřeba cca 5-6 l
M60a86r21t18i81n 81H91o32r42á13k
Zrovna SUV není to, čím lze šetřit palivo.
Q7 mi spíše připomíná tank a podle toho má i spotřebu. Pokud šetřit palivo, tak taková auta pokud možno nestavět. I když zrovna SUV jsou teď až příliš v kurzu.
M66a21r64t63i95n 41P60o35s31p43í74š60i82l
A zbývá ještě aby za auta jezdila za to co mají uvedeno v technických datech. Ne jak moje nové s papírovou spotřebou 3,9 a realita 5,5 po deseti tisících km.
J45i53ř12í 28S42c32h77w18a57c20h
jsou i takoví, co nyní v zimě přijdou ráno k autu, nastartují, pět minut čistí okna a "nahřívají" vnitřek, pak ujedou cca 5km někdy i v koloně a na konci jim ukazuje kompjůtr 15l/100km.
J42i67ř37í 81J15e51z91d87i88n97s18k18ý
Úspora 1kg na brzdovém pedálu? Pokud by tohle udělali v jiné automobilce tak to váží 200gramů...
J89i30ř38í 84S68c26h66w55a59c98h
mám obavy, že kdybys pořádně prošlápl 200 gramový brzdový pedál při nouzovém brždění, tak by vcelku nezůstal....
T14o75m64á78š 63V59a10l63d94e19r
Stačí, aby auta pořád nebyly větší a větší. Dnešní POLO už v pohodě nahradilo původní GOLF atd. Takže původní POLO musel nahradit nový UP. Střední třída mívala 4,5 metru, dnes má skoro 5 m. Tato délka byla určena luxusním vozům. Na jedné straně se šetří každý cent na dílech. Na druhé straně se plýtvá neskutečným "naplastováním" v kabině. Stačí se podívat na studie a následně výsledný sériový produkt. Toto vše dnešní konzervativní zákazník bohužel vyžaduje. A tak se šetří tam, kde to jde na úkor životnosti vozu. I dnešní novinář vyčítá plechové víko v sedanu. Proč? Jde jen o víko. Proč by mělo mít polstrování? A tak bychom mohli projít celý vůz. Pouze by stačilo nešetřit tam, kde to má smysl a účelovost. I hnusná světle šedá by mohla pomalu z interiéru zmizet.
T31o94m67á58š 54Z82e39m54a85n
Dal bych přednost autu stejně těžkému z vysokopevnostních ocelí a tedy daleko odolnějšímu.
Vidím vyšší úsporu v tom, že nebudu potřebovat nové auto za 10-15 let než že ušetřím 2 deci na 100 km.
M61a74r36t33i22n 96K13a46r19á91s90e64k
Jako ze to auto bude malo pevne rozpadne se? To asi ne....
J82i67ř33í 16H49l71i38s37n88i43k23o98v29s67k34ý
Co to je velkosériové auto? Audi A8 určitě ne.
Ale pracovník audi něco takového musel říci, protože jinak by musel odkázat na konkurenci Hondu. Protože právě Honda přišla s prvním sériovým autem s hliníkovou karosérií.
I69v35a23n 42K37o10p73t46a
No dělá se jich přes třicet tisíc ročně. Takže ano, je to velkosériové auto. A kolik těch celohlíníkových aut že vyrábí Honda?
D39a48n40i66e65l 55S62e54m12e27r45á48k
Mě by zajímalo, jak to bude se zajištěním bezpečnosti.
Pokud budou plechy hubnout a budou za chvíli jako papír anebo budou plechy z měkčího kovu, tak auto sice bude lehčí, ale také se bude více mačkat.
Jsem jen obyčejný člověk, který výrobě auta moc nerozumí, ale materiály musí mít nějakou pevnost v tahu a aby se moc nebortily.
Menší motor je sice hezký, ale odpovídá pak jeho výkon váze vozu a také spotřební hmotnosti (řidič+další cestující+zavazadla + popřípadě i vozík?)
No, nechme se překvapit, co si na nás vývojáři a jiní inženýři vynaleznou, vymyslí a představí ... :-)
V44l52a15d20i10m26í95r 27F60i37b14i53g71e43r
Prostě to není plechová karoserie jako před pár desetiletíi, ale nový druh kovu, který je pevnější než klasika. Popřípadě jiný druh materiálu. Koukal jswm na dokument o F1. Kde popisovali komponenty, postupně se tyto technologie použijí i na sériová auta. Třeba nádrž která je jak látkový vak neprostřelili ani kuší z 10 metrů, hřídel z uhlíkových vláken má několikanásobně vyšší odolnost atd.
O20d95s58t63r64a18n30ě92n66ý 19U15ž71i81v36a88t20e80l
M82a29r97t34i82n 18F31i36l82i76p29c77z21y36k
Vy možná ne, ale jiní jej dávají i do Mondea.
V22á93c22l51a57v 52S63v80o39b15o51d85a
první golf gti 810kg, golf gti VI 1339kg, golf gti VII 1311kg... no, tímto tempem mají ještě co dělat
I94v15a37n 44K69o38p50t55a
No taky první golf byl velikosti tak na úrovni Fabie. Ona nam ta auta krapejtek vyrostla.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Prodej rozestavěné jednotky/půdního prostoru o rozloze 79 m2 s garáží v rezidenci Ztracená Přerov.
Ztracená, Přerov - Přerov I-Město
2 310 000 Kč