Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hodnota Octavie bude klesat nejpomaleji

aktualizováno 
-
Český trh s automobily je nevyzpytatelný, ukazuje to i vývoj posledních měsíců. A uta, která ještě nedávno překonávala rekordy prodeje (v poslední době jich bylo stále méně) zaznamenávají dnes propad, některé segmenty se chovají právě opačně. To v současné době platí především o třídě,ze které se rekrutuje čtveřice testovaných vozů. Z ní absolutně nejprodávanější Škoda Octavia 1,6 se jeví jako jasný favorit, ale kdo ví, jak dlouho bude ještě těžit z pověsti levného vozu a ze setrvačnosti a obav českých tatínků jít do něčeho nového. Počáteční nadšení mezi motoristickým lidem opadává: je něco pravdy na řečech o životnosti? Nebo že to je pořád jenom Škodovka? Nejmenší pokles ceny v závislosti na čase lze však u tohoto vozu předpokládat s velkou pravděpodobností. Renault Mégane je překvapením roku 1998 nárůst prodeje více než 190 procent mluví za všechno. Pozice tradičně na českém trhu dobře zapsané značky se jistě posílí a nový Mégane bude i po několika letech dobře prodejné ojeté auto. Tajným typem pro budoucí zájemce o spolehlivou ojetinu s příznivým poměrem mezi cenou a užitnou hodnotou je jistě Mazda 323. Sice je desátá v prodeji ve své třídě (nové automobily), ale stabilně se drží na předních místech v žebříčcích spolehlivosti. Modernizace autu určitě prospěla a jistě se projeví i na prodejnosti ojetin. Fiat Brava 1,2 SX není žádný prodejní trhák, ale zato zájem o něj je stabilní. V dnešní neradostné situaci u nás je dobrou devízou do blízké budoucnosti. Z testované čtveřice motorem nejmenší a nejlevnější vůz má i levné zákonné pojištění. Čas ukáže, jakou výhodu to v budoucnu bude představovat.

Autor:




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.