Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hokejista osudově miloval rychlou jízdu

aktualizováno 
Rychlá jízda - a k tomu ještě alkohol - byla vloni v srpnu na jedné z nejrušnějších dopravních tepen v Plzni osudnou odchovanci plzeňského hokeje Tomáši Krásnému a jeho spolujezdci: na Klatovské třídě vjeli v Mazdě 626 ve stopadesátikilometrové rychlosti na chodník a narazili do několika sloupů.
a k tomu ještě alkohol - byla vloni v srpnu na jedné z nejrušnějších dopravních tepen v Plzni osudnou odchovanci plzeňského hokeje Tomáši Krásnému a jeho spolujezdci: na Klatovské třídě vjeli v Mazdě 626 ve stopadesátikilometrové rychlosti na chodník a narazili do několika sloupů. Osmadvacetiletý hokejista, který měl za několik dní nastoupit angažmá v německé lize, zemřel v totálně zdemolovaném autě, jeho stejně starý příbuzný podlehl těžkým zraněním krátce po převozu do nemocnice. Řidič měl v krvi 1,86 promile alkoholu," sdělil mluvčí plzeňského policejního ředitelství Petr Kovář. Trosky mazdy Tomáše Krásného byly rozmetány v délce stovky metrů. Při nárazu se utrhl motor, který zůstal ležet několik desítek metrů od vraku. Tomáš Krásný byl v roce 1992 v týmu, který se postaral o historický úspěch plzeňského hokeje, o druhé místo v nejvyšší - ještě federální - soutěži. Po působení v několika dalších ligových klubech, mimo jiné také v' karlovarské Becherovce, nakonec zakotvil v zahraničí. Mezi Plzeňany se říkalo, že před osudnou noční jízdou se loučil s plzeňskými kamarády před nástupem v německém hokejovém klubu. "Znal jsem ho dlouho. Chodil jsem s ním do učňáku, hráli jsme spolu za dorost. Je pravda, že miloval rychlou jízdu..." řekl o Tomáši Krásném jeho spoluhráč Michal Straka.
Autor:




Nejčtenější

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Projeli jsme s harvestorem na kácení stromů
VIDEO: Prozkoumali jsme monstrum, co kácí stromy jako párátka

Strom pokácí, odvětví a naporcuje. Říká se mu harvestor a vypadá jak stroj, který sem přivezli mimozemšťané. Monstrum, které stromy poráží jako párátka, jsme...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Další z rubriky

Acar - elektrický náklaďáček pro Afriku
Slovenský raketový inženýr chce postavit Afriku na kola

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Martin Šoltés, rodák ze Spišské Nové Vsi, chce motorizovat Afriku. Mizerné silnice, požadavky na maximální jednoduchost a hlavně přepravní schopnosti, s tím...  celý článek

Tanec u nové Škody Karoq
VIDEO: Když na autosalonu ve Frankfurtu zavřou, u Škodovky se tančí

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Sedmá večerní odzvonila první den frankfurtského autosalonu. Organizátoři vyhánějí opozdilce. Na stáncích se začíná zhasínat, auta oblékají na noc speciální...  celý článek

Audi představilo autonomní elektromobil Audi Aicon
Nápady pro auta bez řidičů. Audi nemá volant ani bezpečnostní pásy

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Koncern Volkswagen pokračuje v cestě k autonomním vozidlům a k nejaktivnějším v tomto ohledu patří značka Audi. Na autosalonu ve Frankfurtu přestavila značka...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.