Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Honda Accord - mohutnost skrývá překvapivou dynamiku

  17:45aktualizováno  17:45
Tváří se jako velká těžkopádná limuzína, ale ukrývá v sobě sílu a dynamiku sportovce. Sedmá generace Hondy Accord se veřejnosti poprvé ukázala v plné kráse před rokem na autosalonu v Paříži. Dlouhá historie vozu vyšší střední třídy (pokukující ve svém posledním vydání ještě o něco výše) začala před 22 lety - první accord vyjel na silnice v roce 1981.

hodnocení iDNES 4,5/5

Accord dostál reputaci Hondy coby automobilky, která víc než dobře "umí" benzinové motory. Ty pak navíc montuje do vozů s kvalitními podvozky. Druhou stranou mince je ale fakt, že si za to nechá pořádně zaplatit. Otestovali jsme Hondu Accord sedan s benzinovým dvoulitrem ve výbavě comfort.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRBEZPEČNOSTMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Honda Accord s motorem 2.0 pod kapotou je především mohutný a pohodlný koráb,  který uspokojí jak řidiče "štrekaře", tak závodníky. Bývá často srovnávána s Mazdou 6. Naturel vozů je však natolik odlišný, že i přes optickou podobu a velikost je jejich přímá konfrontace nemožná. Accord je důstojný vůz poskytujícím pocit bezpečí a solidnosti. Naopak "šestka" je "rozjívenější" a sportovnější - nehraje na rozdíl od accordu na luxusní notu.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Honda Accord.         Přijďte si vybrat k nám  Váš model! www.automodul.cz

Za pochvalu stojí rozhodně pečlivé zpracování exteriéru a interiéru, dokonalý podvozek, schopný snášet a kompenzovat nejrůznější rozmary počasí i řidiče a především pak kvalitní motor. Nutno ale poznamenat, že testovanému dvoulitru se vůbec nelíbilo v nízkých otáčkách.

Výbava je na jednu stranu velmi bohatá, co je to však platné, když japonská automobilka stále tvrdošíjně ignoruje palubní počítač - coby standardní součást většiny současných vozů a nenabízí jej ani za příplatek. 

VNĚJŠÍ VZHLED
První ohledání očima evokuje především sílu, bezpečnost a mohutnost. V porovnání s již zmiňovanou Mazdou 6 působí méně dynamicky - accord je oproti ní spíše těžkým atletem. I přesto se vůz může pochlubit výjimečným aerodynamickým součinitelem Cx=0,26, který se podílí na extrémně nízké hladině hluku, pronikajícího do interiéru.

Čelní pohled nabízí tu nejsportovnější tvář accordu - rázné linie pětiúhelníkové masky s velkým logem automobilky uprostřed a ostře řezané šikmé oči světlometů jsou dynamické, ale zároveň dostatečně elegantní. 





Nejčtenější

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a...  celý článek

Lexus LC
Supersport s přehazovačkou je první hybrid, který řidiče baví

U Lexusu jsou frajeři, že takové auto v této podobě dovedli do výroby. Kupé LC je automobilová socha a navíc i technická lahůdka. Za 2,8 milionu.  celý článek

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.