VIDEO: Geniální reklama na ojetinu - luxus je stav mysli

  • 29
Prodat auto, které už má nejlepší léta za sebou, je občas oříšek. Přítel majitelky Hondy Accord 1996 nechtěl jít cestou podbízivé ceny a zapojil svou fantazii.

Jedenadvacetileté kupé hondy zažívá hvězdné okamžiky. Reklama, kterou namísto investic do stáčení tachometru a maskování závad utajený autor natočil, je dnes hitem internetu. 

Na jedné straně tvůrce rozhodně zvládá filmařské řemeslo a má k dispozici kvalitní techniku, hlavně je to však mistr ironické zkratky. Patetická slova, která často zaznívají v reklamách, doplňují velkolepé záběry prokládané „přízemními“ momentkami ze života majitelky. Vše korunuje slogan „luxus je stav mysli“, však jsou taky v ceně gumové kachničky hovící si pod zadním sklem i redukce do kazetového přehrávače, díky které si pustíte hudbu z mobilu. Prostě geniální.