Diskuze
Honda chce skoncovat s dopravními zácpami. Poradí, jak je nezpůsobit
Děkujeme za pochopení.
jisi258
at konecne vymysli teleporter
aspon ubyde dopravnich zacp.
Bohuzel jak znam lidske konani, tak nic neni tak ruzove, jak se maluje. Mozna se tez zmeni charakter dopravnich nehod, az nekomu odcestuje hlava misto k babi do Stodulek nekam do Svajcu a zbytek tela do Staroveke Mezopotamie 500 let pr.n.l. ... to jsem zvedavej, jak to pak bude resit pojistovna.
Ale co, oni to treba zas nejaci lapiduchove poskladaji z nejakych zaloh, jen bude mit clovek nadosmrti treba jen 95% identity a ztrati pritom veskerou pamet a vsecko se bude ucit odznova . To jsem fakt zvedavej, jak bude vypadat cerna kronika .
Podrazza
Ve městech to bude těžké...
.. nevím jak v Indonésii, ale v Itálii je vzhledem k hustotě provozu v centrech (historických) měst nedostatečná propustnost komunikací. To nevyřeší žádný systém, leda nějaká stavební úprava, což ovšem v některých případech není možné. Ohledně dálnic už bych tak skeptický nebyl, ale je to o mentalitě řidičů. Např. ve Finsku se jezdí po dálnici velmi plynule, OA většinou těsně pod povolených 120km/h. Kolony tak vznikají jen pokud je skutečně nějaký problém.
jisi258
Re: Ve městech to bude těžké...
Infrastruktura uz lepsi nebude, naopak je to rok od roku horsi. Doporucuji nejake komunisticke video z otevreni D1, jezdilo tam tak 50x min aut nez ted. O centrech mest ani nemluvim.
treba tady:
http://praha.idnes.cz/foto.aspx?r=praha-zpravy&c=A110712_1616913_praha-zpravy_ab
_lu
...
no... a teď to zkuste vysvětlit řidiči felie, kterýmu jde jen a jen o to nahonit si trochu ego a předjet vás za každou cenu... z kopce...
osobně jsem k technickým novinkám v ČR skeptický, denně mě nervujou řidiči, kteří zastaví 5 metrů před semaforem tzn. přesně před přepínacím zařízením ve vozovce a diví se, že se ta odbočovací zelená ne a ne zapnout, nedejbože když na tom stojí malá motorka...
cenzore_zdar
To uz existuje a jmenuje se to Waze
nic prevratneho a vymyslet vymyslene mi prijde na hlavu. Kdyby se radsi domluvili s Waze o integraci do aut misto "blbo radii" za 5 tacu za priplatek co nic neumi
jisi258
Re: To uz existuje a jmenuje se to Waze
ja myslim, ze v realnem provozu to je marne, staci jeden, ktery se tim ridit nebude a je po ptakach.
Kouknete treba na tohle video a na to, jak se radi do pruhu slecna blondynka v cerne octe prede mnou... pro neznale: Ostrava, Frydecka smer Havirov, 2 pruhy rovne a jeden odbocovaci doleva. Vsichni jedeme za krizovatkou doleva (autobus, octa i ja).
jjeffrey
K zacpam
Jinak je teda pravda, ze zacpy (dopravni) vytvarej vzdycky ridici magori, co prejizdej z jednoho pruhu do druheho, v domneni, ze ten novy jede rychleji... Za nimi jede dalsi ridic magor, ktery si nevsimne, ze mu neco vjelo do jeho pruhu a zjisti to az v posledni chvili = dupne na brzdu. Tim zabrzdi dalsi ridice za sebou, az se najde dalsi magor, ktery opet nedava pozor a zadupne to uplne. A auta stoji...
PiPiiiiiK
Re: K zacpam
Podle mě to dělají řidiči "zvědavci". Jsou tři pruhy volní, ve čtvrtém odstavném stojí auto a každej si musí přibrzdit, aby viděl co se děje
Ajvn
smysluplne leda tak na dlouhych autostradach
Tohle reseni ma vyznam maximalne na dalnice, ale je nesmyslne do mest, kde je na kazdych sto dveste metrech moznost nekam odbocit a uz vubec to neni vhodne na okresky s clenitym a zatackovitym terenem.
AmalkaVila
jak poznat debila
Jak poznat debila:
1) Jedu proti semaforu, zbejvá 100m, svítí červená. Debil jede naplno až 20m před semafor a pak BRZDA.
2) Jede kolona krokem. Normální řidič jede takovou rychlostí jako kolona, nechává si mezeru (to je vlastně to co popisuje článek). Debil jede brzda-plyn, brzdovky svítí každou chvíli.
3) Stojí se na semaforu na červenou. Debil stojí na spojce a nervózně stihne klidně 5x popojet o 20cm než naskočí zelená.
A takových magorů třeba v Praze jezdí většina.
dracekv1
v čr
se před tu hondu někdo hned nacpe, aby byl o jedno auto vepředějc, takže u nás naprd.
jjeffrey
Re: v čr
Nejen v CR. V rakousku je to jeste castejsi nez u nas Tam jezdi stylem brzda-plyn v kolonach vsichni.
lekaj
Navruhji jako vodici auto na dalnici
Alese Trpisovskeho z jeho Mercedesem.
jisi258
Re: Navruhji jako vodici auto na dalnici
ten ale prisel stejne jako Vitek Barta na pul roku o ridicak kvuli neplatne SPZce a zaplatil za jiny svuj prestupek exemplarnich 5000 Kc . Mozna ho i nekdy zavrou, pokud si matne pamatuju, tak posledni vykriky ze ho budou soudit byly tak pred pul rokem . Narozdil od toho hejska Laciny, ktery do dostal za pet natvrdo.
Usher
Dobry napad.
Jeste by me zajimalo jak to bude s tim autovlakem, kdyz cela kolona bude muset predjizdet nakladak (nebo stovky nakladaku treba ve vsedni den na dalnici v Nemecku) a ze zadu se budou blizit auta stosedesati az dvestekilometrovou rychlosti. Pokud ta kolona bude mit vic jak 5 aut, tak to anii ten profesionalni ridic nema sanci osefovat a na konci kolony stejne budou vytvaret spunt. Nepocitam s tim, ze by byli vsichni dohromady nejrychlejsimi objekty na dalnici.
Taky doufam, ze ta auta spolu budou hodne dobre komunikovat, protoze jet treba 500 kilometru nekomu za zadkem a mit hruzu z toho, ze ten jouda prede mnou slapne kazdou chvili na brzdu, neni nic prijemneho.
net.Xtreme se nevzdává
Re: Dobry napad.
Myslím, že tyhle autovlaky zatím nemají nic předjíždět...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Prodej stavebního pozemku pro RD
V rejích, Brno - Chrlice
3 975 000 Kč