Kulatý světlomet s klasickými proporcemi je nabitý moderními technologiemi.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Co by byl superbike ze sedmdesátých let bez dvojice klaksonů pod světlometem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Krátké chromované koncovky duní zvukem bombardéru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klasické analogové budíky. Byly doby, kdy nebylo potřeba nic víc.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Cestovní posaz s tělem nakloněným mírně vpřed podtrhuje sportovního ducha motorky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádherné žebrování válců s chromovanými zátkami hliníkových vík vaček. Tohle je retro na maximum.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní svítilna má klasické tvary, ale je doslova nabitá LEDkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CB1100RS
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Při přiblížení k překážce vytváří světlomet úzký pruh světla.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do zatáček se honda někdy vrhá až s přehnanou horlivostí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedmnáctipalcová litá kola přispívají k lepší ovladatelnosti stroje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní jednopístek a 256mm kotouč se většinu času veze.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádrž Hondy CB 1100 RS dostala nový tvar a víčko.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CB1100RS
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jezdce honda rozmazluje stupačkami s gumovými tlumiči vibrací. Spolujezdec jede natvrdo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Chromovaná kulatá zpětná zrcátka. Hezky vypadají a dobře fungují.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klasická silueta zaujme i po čtyřiceti letech.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Co by byl superbike ze sedmdesátých let bez dvojice klaksonů pod světlometem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CB 1100 RS má příjemně kompaktní siluetu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tenhle arzenál ji odlišuje od příbuzných. Plovoucí třistadesítky a radiální čtyřpístky za to umí vzít.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Typický pohled na palubku youngtimeru. Kapalinová spojka padne příjemně do ruky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Žádné složitosti: klasické ovladače v klasickém uspořádání a mechanický plyn
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo na to nevypadá, ale umí pohostit stylem "sofa".
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výrazná vybrání v nádrži umí příjemně schovat kolena jezdce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podsedlové panely hrdě hlásají typové označení mašiny.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CB1100RS
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pod sedlem je místo nejen na lékárničku a doklady, ale i pro malou sadu nářadí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Švihácký retro detail: uzamykatelný držák přilby
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V palubním menu se listuje nenápadnými tlačítky. Jejich panely skrývají také kontrolky blinkrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zaúhlené ventilky usnadňují údržbu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní svítilna má klasické tvary, ale je doslova nabitá LEDkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Extrémně štíhlé ledkové blikače nenarušují vzhled motocyklu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Chromovaný držák zadní svítilny působí historickým dojmem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CB1100RS
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tak dobře, jak koncovky výfuků vypadají, tak i znějí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Odpružení zadní vidlice jistí dvojice pružících jednotek Showa s oddělenými expanzními nádobkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Další krásný detail: chromované výfukové svody
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Masivní přední vidlice s dvojitým průtokovým ventilem má manuální nastavení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mezi dvojicí analogových budíků se skrývá LCD displej.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz