Masivní odlitek z hliníkové slitiny tvoří páteř japonského supersportu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CBR1000RR Fireblade SP má perfektní sportovní postavu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední LED světlomety dávají hondě nasupený výraz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V jakékoli situaci je motorka plně pod kontrolou svých ochranných systémů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CBR1000RR Fireblade SP
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nutno přiznat, že nový Fireblade je prostě krasavec.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Šedý kolébkový přepínač a tlačítko Mode slouží k ovládání palubního menu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pod krytem nádrže se ukrývá tlumič řízení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vstup do jedné z noh přední vidlice odhaluje elektronicky řízený podvozek.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jdeme na to. Fireblade je vždy výzvou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kolenní protektory z hrubého plastu příjemně přidrží nohy.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Titanová koncovka umí pořádně zazpívat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska je zdrojem skutečně mnoha údajů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nutné zlo maximálně odlehčeno. Zadní lapač nečistot a držák registrační značky. Nic naplat. Bez nich to v provozu prostě nejde.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malé, ale účinné plexi. Zejména ve vysokých rychlostech funguje bezvadně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo spolujezdce ani jeho stupačky espéčko nenabízí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pohled jezdce je úchvatný. Ta nádrž je jen kapotáž. Uvnitř je ukryt titan.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nasupené přední LEDky krásně zdobí předek motorky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Polovinu kapotáže vyplňuje rozměrný chladič. Zbytek zdobí kolena výfukových svodů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní brzda Nissin se příliš často ke slovu nedostane. Většinu pochytají přední čtyřpístky Brembo Monoblock.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CBR1000RR Fireblade SP
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zpětná zrcátka s integrovanými blikači siluetu motorky nijak nenarušují.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Promodralý výstup výfukové koncovky hovoří jasnou řečí. Je to skutečně titan.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Z motoru toho mnoho vidět není. Na pravé straně je mohutný kryt spojky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
LEDky mu prostě sluší.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výfuková přívěra umí rozehrát krásné dynamické tóny.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Blikače jsou rovněž v režii LED.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CBR1000RR Fireblade SP
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Úzké brzdové světlo je dobře vidět.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Koncové světlo je malý proužek LEDek.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Synonymum jistoty. Ať se děje, co se děje, na toto se můžu spolehnout.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ne příliš líbivé krytky v rámu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Obrovským odlitkem zadní kyvné vidlice prochází řetěz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Táhlo řazení s čidlem rychlořazení
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podvozek je kompletně elektronicky ovládán.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kde se honí gramy, nastupují titan a hliník.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pod barevným krytem se skrývá šestnáctilitrová titanová nádrž.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Prostor pro lékárničku a doklady
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stroj je lakován klasickou hondí trikolorou. SP2 má bledší modrou a jemné zlaté linky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Je libo změřit čas na kolo? Není problém. Časomíra běží uprostřed palubního štítu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz