Kombíkový civic se vrací do nabídky Hondy po dlouhé přestávce.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Přístrojovka je hodně nízká, řidič se spolujezdcem tak má pocit velkého otevřeného prostoru.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Volant dobře padne do ruky, líbí se řadící páka po ruce na vyvýšeném místě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Specialita kombíku: příplatkové zadní stavitelné tlumiče.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zadní náprava je tvořena torzní příčkou.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kombík působí oproti hatchbacku přeci jen o něco konvenčněji.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Klika zadních dveří je schovaná v okně.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Oproti hatchbacku se měnilo vcelku málo dílů. Třeba spodní (plechový) díl zadních dveří má kombík stejné.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kombík prodloužil zadní převis, ostatní míry zůstaly beze změny.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Sedadla jsou pohodlná a dobře podrží tělo.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pod předními sedadly je schovaná nádrž.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kombík vyvinuli v Evropě výhradně pro evropské trhy z hatchbacku.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda Civic Tourer
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Výklopné zadní sedáky umožňují převoz vysokých zavazadel, vejdou se tam třeba dvě kola.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zadní sedadlo je dělené.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda Civic Tourer
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vnitřek je až na přístrojovku tvarovaný vcelku konvenčně.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
U hatchbacku kritizovaná vysoká nákladová hrana kufru se snížila o 13,7 centimetru, je fakt nízko, někam ke kolenům, kočárek se nakládá výborně.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vanička pod podlahou je hodně velká, vejdou se tam dva kufry, které si můžete vzít s sebou do kabiny letadla.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zadní dveře se otevírají skoro v pravém úhlu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kombík má kufr o objemu 624 litrů, který při sklopení zadních sedadel naroste na 1 688 litrů (měřeno po střechu, základní objem se měří po hranu zadních oken).
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zadní sedadla se sklápějí tradičním způsobem, odjišťování táhly z kufru, které mají už dlouho mazdy a nově třeba octavie, chybí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda Civic Tourer
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda Civic Tourer
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Roletka kufru se stahuje sama, stačí ji zmáčknout. Stejně to mají třeba škodovky.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Roletka ale chybí v základním dieselovém provedení. Stejně jako klimatizace a dokonce i zadní stěrač.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Hlubokou prohlubeň v kufru mohl civic dostat díky použití jednoduché nápravy.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Podvozek ale odladili na jedničku. I přesto, že má aktuální generace civicu mnohem primitivnější konstrukci náprav než kdysi.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na digitální přístrojovku si zvyknete.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Horší je to s ovládáním palubního počítače.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Hatchback má zadní okno dělené a vadí to ve výhledu. Kombík dostal tradiční řešení.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Ve všech výbavách má civic denní svícení řešené LEDkami.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kombíkový civic působí oproti hatchbacku o něco těžkopádněji.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Ohromí ale jistotou a stabilitou při dálničním kalupu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Benzinové provedení má klasická točivý hondí motor.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Diesel okouzlí spotřebou a kultivovaností chodu. Civic také těží ze skvělé aerodynamiky a výborné tuhosti karoserie.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda Civic Tourer
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz