Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Honda CR-V: raději na silnici, než do terénu

  22:48aktualizováno  22:48

hodnocení iDNES 4/5

Honda CRV

Honda CRV | foto: Petr Pavlík

Líbivý design karoserie kontrastuje se zaslouženým respektem ostatních řidičů, vyšší podvozek a pohon všech čtyř kol si zase snadno poradí s horší cestou. Posádku jistě osloví variabilní interiér a promyšlený úložný prostor. Pokud tedy hledáte víc než jen auto denní potřeby, pak se rozhodně podívejte na  Hondu CR-V.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA
Automobily kategorie SUV v naprosté většině případů dokonale vystihují potřeby rodin. Nabídnou velký vnitřní prostor, bezpečně vás dopraví do cíle a poradí si i s horšími cestami. Nejnovější Honda k tomu všemu ještě přidává notnou dávku elegance, která ji nepřímo povyšuje nad ostatní účastníky provozu. Testovaný model byl vybavený automatickou převodovkou a v současnosti jediným motorem nabídky, dvoulitrem s proměnným časovým ventilů VTEC.

VNĚJŠÍ VZHLED
Přestože japonský výrobce poslední dobou upouští od zavedené sportovní tradice a přiklání se spíše k jisté konformitě, do tohoto vozu dali jeho designéři opravdu vše.

Může se hodit

Prohlédněte si aktuální seznam nových i ojetých vozů Honda CR-V          na našem serveru www.automodul.cz

Výrazné linie karoserie, přímo až provokativní přední maska i bohaté prosklení vyvolávají velmi kladné pocity. Rezervní kolo umístěné na pátých dveřích pak zase vůz opticky přibližuje k plnohodnotným off-roadům.

Subjektivně se k jeho liniím nejvíce hodí "studené" metalické barvy, zejména stříbrná nebo modrá testovaného modelu.

Velkou pochvalu si zaslouží zadní světlomety, jednoznačně dominující zadním partiím vozu. Jsou velmi dobře viditelné a díky lehkému zalomení ani nepůsobí mohutně.

V horní části navíc plynule navazují na lištu vedoucí až k přednímu sklu, což vkusně rozrušuje poslední zbytky velkých ploch karoserie. Testovaný model byl navíc vybaven efektním příplatkovým spoilerem zadních dveří, jehož pořízení lze jen doporučit.

Celkově tedy "céervéčko" působí ladným dojmem, v němž je patrný lehký despekt vůči okolnímu provozu.





Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Tuktuk Bajaj
Nejbizarnější motoristický zážitek je jízda tuktukem. Rád dělá kotrmelce

Byl to jeden z nejbizarnějších zážitků mého motoristického života, a to jsem jezdil už skoro se vším, co má čtyři kola. No jo, on má vlastně tuktuk jen tři,...  celý článek

Range Rover Velar
Redukcionalismus je nový sloh autodesignu. Jeho poslem je Velar

Britský Land Rover přichází s novým modelem, který je jen o kousek menší než současný Range Rover Sport. Tvůrci novinky pojmenované Range Rover Velar se proto...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.