- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No,jestli je ta 1,5 tak ,,bezva" v benzínu,jako je 1,6 v biturbo naftě,tak potěš koště.Tchyně si koupila CR-V 2016 v naftě,a chtěla abych jí s tím odvezl 500km daleko v pěti lidech.Spotřeba 8 litrů,akcelerace slušná tak do 100,potom lempl línej.Auto jinak slušný,ale třeba infotainment je tak složitej,že to chce speciální kurz.
U podobných diskusí si říkám, kolik lidí je přesvědčených odpůrců nafty a kolik změnilo názor jen proto, že je v poslední době v kurzu nadávat na naftu.
Mně stačí ty nesmyslně předražené ceny za opravy a hlavně astronomické ceny některých náhradních dílů - týká se hlavně dieslů. Perlička za vše: origo DPF filtr na Chevrolet Orlando stojí cca 107 tis.!!!! (to je půl ceny auta) Proto jsem se vrátil ke konstrukčně jednodušším (a stím související méně nákladná údržbou) atmosférickým benzínům. Pohádkám, že atmosféry žerou 11-12 l/100 se směju, my dokážem s MPV v benzínu jezdit za cca 8 po městě a 6,5 na delších cestách mimo město dálnice apod.
Docela by mě zajímal posez. Měl jsem Ford S-Max, kde byl posez spíš vyšší, nyní mám Audi s nižším posezem. A uvažuji, že se vrátím k vyššímu. A Honda CR-V se mi vzhledově líbí.
Smrdutý diesel odchází na smetiště dějin. A to je dobře. Pár škudlilů a nostalgiků bude chvíli vzlykat, ale pak už po něm ani pes neštěkne. Jenom škoda těch životů, co tohle sviňstvo stálo.
to teprve životy začne stát, jak se do nich pustí garážoví opraváři ve snaze je za každou cenu udržet s co nejnižšími náklady v provozu
Krasne auto, už rok obdivuji v Asii a těším se až prijde na trh v ČR .Jelikož jsem měl poslední hondu CR-V ( 2015) mužů říci, ze super auto za slusne penize a je to velký favorit po návratu domu....
Hm, sedmimístný rodinný přítel co má ve druhé řadě zase jenom 2,5 sedadla...
Přesně, tohle nepochopím... kolik tím asi tak při výrobě ušetří
Já dal sbohem dieslu již před 2 lety. Ted jen benzín a v budoucnu bud hybrid nebo CNG. Nafta už mi smrdět do baráku nesmí
No jo mediální masáž má úspěch, problém smrdících dieselů je úplně jinde než u nových jednotek s malou spotřebou a účinnou filtrací
Z pohledu zákazníka mi přijde škoda, že Honda nenabízí diesely. Ty atmosférické motory, řekněme menšího objemu, jsou celkem katastrofa. Včera jsem měl shodou okolností testovací jízdu s novou Mazdou6 (2,5 L benzin) a byl jsem hodně zklamán dynamikou a celkově projevem. Mám 2,2 L diesel a absolutně se to nedá srovnat....
Btw. jo, Honda tam má už turba, takže to s benzínama bude o něco lepší než u mazdy, ale stejnak....
Mně na tom vadí ta dodávková architektura palubní desky...
Je moc pěkná, akorát z toho motoru bych měl obavy, 1.8 přeplňovaná pro tak velké auto by byla sis zajímavější