Obě ledková světla dávají mašině přísný vzhled. Přední blinkry trvale svítí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Když sněží na Afriku. Ty bílé tečky nejsou kaz na fotografii, opravdu sněžilo. Ale pouštní královně to sluší i tak.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nová Honda má štíhlou a vypracovanou postavu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ráfky z lehkých slitin s drátěným výpletem dodávají mašině na soutěžáckém vzhledu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední radiální čtyřpístky zajišťují vždy plnou kontrolu nad motorkou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Do zatáček padá s nebývalou ochotou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Červená barva s černobílými doplňky nové hondě CRF hodně sluší.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na zbytečnosti není místo. Levá ruka listuje v nastavení motorky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Kouzelné tlačítko kontroly trakce. Když nebudete chtít, zadní kolo si ani neškrábne.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V jednoduchosti je síla. Startovací tlačítko nehledejte, prostě stiskněte spodní hranu "chcípáku"
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Své předky nová Honda nezapře. Ty tvary má v genech.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Konečně v terénu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Kontrola trakce potlačena a za zadním kolem už to začíná pěkně žít.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Rozměrný zadní nosič je schopen pohostit trojici objemných kufrů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Strmě se zvedající výfuková koncovka s dvojitým vyústěním. Další odkaz na soutěžácké předky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Kompletní osvětlení je svěřeno LED technologiím.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
S jídlem roste chuť a zábrany začínají odpadat.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Lesní cesta v kombinaci s pořádnými špunty na gumách. To prostě nejde jinak než si pořádně užít
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I na blátivé cestě je CRF1000L s pomocí všech asistentů v naprosté pohodě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motorku jsme otestovali i v podmínkách, které výrobce asi příliš nepředpokládal. Ale obstála.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Promočená tráva s blátem. Víc klouže asi už jen mýdlo. Ale Honda stále jede.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V testované barevné verzi přecházejí pruhy na kapotáži až do čalounění sedla.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Lehce dostupné nastavení předpětí zadní centrální jednotky
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor není hezký jenom svým projevem. Je hezký i na pohled.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Duralová ližina pod motorem je samozřejmostí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Šikovně ukrytá expanzní nádobka
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pravou stranu motoru zdobí výfukové svody.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I na první pohled malý větrný štítek ochrání jezdce před nepohodou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Padá déšť se sněhem. Počasí pro motorku není zcela ideální, ale Africa Twin se nebojí. Já trochu ano.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Klasické logo na klasické motorce
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přehledná palubka v závodním uspořádání. Zcela vpravo tlačítko vypnutí ABS pro zadní kolo.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stisknutí tohoto tlačítka otevírá bránu do divočiny.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Děkujeme za terénní gumy. Na těch sériových by tohle nešlo nafotit.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Děkujeme za terénní gumy. Na těch sériových by tohle nešlo nafotit.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vydařený návrat legendy. Nová Honda CRF1000L je jednoduše krásná.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz