Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Honda CRX moderního věku se těší do prodeje. V Česku bude stát 570 tisíc

  9:15aktualizováno  9:15
Prodej Hondy CR-Z s typicky skloněným zadním oknem a hybridním pohonem se rozjíždí. Hybridní sporťáček, vzpomínající na bájnou a báječnou Hondu CRX, se v Česku bude prodávat od 1. června.

Honda CR-Z Hybrid Coupé | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Zpravodajství ze ženevského autosalonu

V Japonsku je možné CR-Z objednat už od 25. února. Do dneška nasbírali dealeři na sedm tisíc objednávek nadšených hondistů. Japonská automobilka má v plánu ročně vyrábět 12 tisíc kusů tohoto hybridního kupátka, což znamená, že víc než polovina letošní produkce už je vyprodána. Japonští zákazníci budou muset čekat na auto tři měsíce. A to se ještě v létě přidají objednávky z Ameriky.

Novodobé CRXo pohání benzinový čtyřválec 1,5 litru. Malá sportovní honda se chlubí celkovým výkonem 124 koní a 174 točivými newtonmetry dostupnými od 1500 otáček. Elektromotor umístěný mezi spalovacím motorem a převodovkou z toho dodává 14 koní a 78 Nm.

Na český trh se bude Honda CR-Z dodávat ve čtyřech stupních výbav: S, Sport, GT a GT Top. V základní výbavě bude šest airbagů, ABS+EBD, aktivní opěrky hlavy, stabilizační systém VSA s asistentem pro rozjezd do kopce, klimatizace a CD + MP3 přehrávač. Ceny začínají na 569 000 Kč, nejvyšší výbava GT Top, ve které jsou mlhovky, litá kola, kožený volant, hliníkové pedály, tempomat, xenonové světlomety, audiosystém s výkonem 360 W , panoramatická střecha a kožená sedadla, vyjde na 659 000 Kč.

Honda CR-Z Hybrid Coupé


Autor:




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.