Diskuze
Honda protáhla Forzu posilovnou. Berte rovnou tu silnější
Děkujeme za pochopení.
J70i22ř49í 52S74c52h16w28a77c20h
Hmm, XMax je v podstatě totéž
A neměl bys lhát.
Xmax 125 je za stejnou cenu a Xmax 300 je dokonce o 20 tisíc dražší než "tuctová" Forza
J24i89ř72í 68S35c80h48w74a37c61h
to patřílo o příspěvek níže T. Horskému.....
T35o97m14á66š 58H26o64r61s10k36ý
Proč kupovat tuctovou Hondu, když Yamaha XMax se stejnými parametry je o 10 tis levnější, za to jsme ženě dopřál ještě designovou helmu a pořádnou bundu.
M77o11j39m36í15r 14P15o43p37p
X-Max ve většině srovnávacích testů s Forzou prohrává a je citelně levnější (ve 300ccm). Navíc "designovou helmu a pořádnou bundu" za 10t Kč nedáš :-D
V27l61a33d79i51s56l68a30v 80N38o21h93e71j23l
je to proste 'maxi skutr', je treba rozlisovat mezi maxi skutrem a klasickym malym skutrikem. mam FES 250 a tohle bude takova obdoba modernejsi. do mesta je super, potkal sem se v Praze s Burgmanem 650 a ten byl vyrazne sirsi na zrcatkach co jsou soucasti kapotaze a majitel rikal, ze do mesta uz je to horsi (ale da se), ale po dalnici nema problem 160 stabilne. takze proste vse ma sva pro a proti, ale obecne maxi skutr je do mesta v pohode a je pohodlnejsi nez maly skutr (treba to PCX), i kdyz maly skutr je zas hbitejsi. dulezity jsou velky kola, ale to uz je dneska standard (moje FES ma 12" a je to bida na nerovnostech, ale da se to prezit, jinak pecka)
J51a72k18u82b 93S58e86k54e28r51a
Velké kola nejsou do města plných děr a kanálu ideál. Sice je lepe přejedou, ale hůře se jim vyhýbá. Jeden muj stroj skútr má 16 kola a váží suchý cca 180kg a to se fakt s tím blbě manévruje.
L42u22k59á45š 63N31o75v15o47t20n10ý
Pokud existuje Honda PCX za polovinu, pak nemá ta Forza moc smysl. Stačí na PCX přikoupit vyšší štítek a je to v podstatě Forza. Mimo města je Forza zase dost slabá.
L11u27k61á19š 89C94h83o32u87t41k15a
Evidentně jste oba skútry viděl max na foto... Výkon forzy, širší kola a celkově lepší jízdní vlastnosti ji posouvají podstatně jinam než je pcx.. Jedná se o skutr pro úplne jinou sortu zákazníků :)
S87e50i83d42l 95P32e49t78r
Na městské přibližovadlo je to v reálu hrozně objemné, zbytečně složité a tím pádem i drahé. Souhlas s tím, že základem byla 300 a 125 jen jako podverze pro A1.
Na cesty mimo město ve dvou i té 300 pak chybí alespoň 5kW výkonu. Nemám na mysli nějaké "závodění" ale aby se dal bezpečně předjet třeba kamion ..
J40i16ř14í 38S18c43h18w83a27c17h
Ta objemnost souvisi s pohodlim, aby na ridice co nejméně foukalo.
L45a88d34i13s88l49a55v 55K72a13l62o13u31s
Viděl jsem ji "IN NATURA" a zdá se mi strašně velká a těžká. To už motorka kubatury 500,600 je proti tomu prcek.
P39a19v37e34l 19T61r31ü35b52e65n67e79k92r
Ono taky těch 182 kilo je hmotnost normální mašiny.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha