Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Honda Jazz: plasty zklámáním, spotřeba překvapila

  11:23aktualizováno  11:23

hodnocení iDNES 4/5

VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Honda můžete koupit
na www.automodul.cz

Ovšem hned po prvních společných kilometrech začnete uvažovat, zdali nejde spíš o rodinné vozidlo, byť trochu menších vnějších rozměrů. Díky promyšlené karoserii totiž nedostatek místa rozhodně nepocítíte.

Navíc výrobce už začíná reagovat i na přání evropských zákazníků a více se zaměřuje na detaily v interiéru. Testovanou verzi poháněl jediný nabízený motor 1.4, vůz byl ve vyšší verzi výbavy LS.


VNĚJŠÍ VZHLED

Přes malé rozměry totiž dokáže nabídnout solidní prostor k aktivnímu využití času, což je dáno zejména vysokou karoserií připomínající spíše vozy MPV.

Dominantou přední části jsou bezpochyby světlomety zvláštního vypouklého tvaru, které působí skoro až posmutnělým dojmem. V noci pak zaujmou žárovkami obrysových světel umístěných až na samém vrchu, což dává vozu skoro až čertovský výraz.

Přinejmenším stejně neobvyklá jsou malá boční okna předních dveří, s nimiž jsme se setkávali zejména u starých vozů ruské výroby. Ovšem význam tohoto nezvyklého dělení pochopíte při nastoupení. Toto malé okénko se totiž neotevírá spolu s dveřmi, i když do nich výrazně zasahuje.

 Designéři si zaslouží pochvalu za zadní partie vozu, které jsou subjektivně hodně povedené. V případě testovaného modelu celkový vzhled dotvářel ještě příplatkový spoiler.

Honda Jazz



Témata: Honda, Jazz, jízdné


Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Lexus LC
Supersport s přehazovačkou je první hybrid, který řidiče baví

U Lexusu jsou frajeři, že takové auto v této podobě dovedli do výroby. Kupé LC je automobilová socha a navíc i technická lahůdka. Za 2,8 milionu.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.