Zatímco původní DAX a možná ještě známější Monkey jezdily na desetipalcových kolech, novinka narostla a má dvanáctky. To ji zpřístupnilo daleko širší základně jezdců. Silueta stroje se taky změnila a působí hodně moderně, trochu v endurovém stylu. Nádrž je vysoká před sedačkou jezdce a nová Honda MSX je dokonce dvoumístná! Jak se na ní pojede ve dvou, to si lze jen těžko představit, ale asi to půjde.
K pohonu slouží podvěšený, vzduchem chlazený jednoválec o objemu 125 cm³ a s výkonem deseti koní. Ten je velice podobný svému předchůdci, ale je vybaven moderní technikou a vstřikováním paliva. To má vliv na spotřebu, která by se neměla dostat přes dva litry, což zajišťuje dojezd přes 200 km na 5,5 litru velkou nádrž.
Pokud se bojíte, že MSX je spíše skútrem, můžete být v klidu, motorka má klasickou spojku a manuální řazení. Nabídne tak spoustu zábavy, která bude s lehoučkým strojem stát za to.
Hmotnost stroje je 100 kg a výška sedla pouhých 765 milimetrů, je to tedy opravdový drobek, se kterým dokáže motor pořádně zamávat.
O hravosti svědčí i název, který znamená zkratku Mini Street X-treme. Motorka ovšem nebude jen tak nějakou hračkou, Honda si totiž dala záležet i na podvozku, který je osazen kvalitními komponenty, a dokonce obrácenou přední vidlicí. Kapesní stopětadvacítku už nabízí Honda i v Česku, stojí bez stovky sedmdesát tisíc.