Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Honda postavila speciál pro pejskaře, evropští Alíci se ho asi nedočkají

aktualizováno 
Americké SUV Honda Element se představilo v podobě upravené pro chovatele psů a jiných domácích miláčků. Zvíře má mít v zavazadlovém prostoru vozu maximální komfort.

Honda Element Dog Friendly Concept | foto: Jalopnik.com

Koncept Honda Element Dog Friendly bude hýčkat psy a jiné domácí mazlíčky ve speciálně připravené kleci s měkčeným pelechem, ventilátorem připojeným do 12V zásuvky, záchytným systémem a vysouvací rampou, po které může mazlíček do svého místa ve voze pohodlně nastoupit.

Podlaha v zavazadlovém prostoru je tvořena vlastně plastovou nádobou, které nevadí, když se do ní rozlije psí svačina nebo když třeba není v dohledu odpočívadlo vhodné k venčení. V interiéru nechybí gumové koberečky a "zaměření na psy" dává automobil najevo i designem potahů a emblémy na karoserii.

Honda Element Dog Friendly Concept

Nechybí zádržný systém, který umožňuje psům cestovat v pohodlí a zároveň zvyšuje bezpečnost posádky při případné kolizi.

Kdy a zda se takováto psí výbava opravdu objeví v prodeji, zatím Honda neprozradila. Evropští pejskaři by ale museli stejně počkat na obdobné řešení pro jiný model Hondy, jelikož element se na starý kontinent nedováží.

Každopádně je takový koncept chytrým způsobem, jak zaujmout určitou skupinu zákazníků, což se v dnešní nelehké ekonomické situaci cení. Podle údajů Americké asociace výrobců produktů pro domácí mazlíčky má alespoň jednoho psa v USA až 39 % domácností. Celková americká populace psů je odhadována na 74,8 milionu. Trh s vybavením a produkty pro mazlíčky má hodnotu 43 miliard dolarů ročně.



Témata: Honda


Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Ford Transit Connect 1,8...
Ford Transit Connect 1,8...

r.v. 2008, naj. 194 000 km, diesel
131 890 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.