Diskuze

První jízda s Japoncem z Itálie. Honda SH potěší vychytávkami

Itálie je zemí skútrům zaslíbenou a spousta z nich se tam také vyrábí. Je to také země proslulá pro našince někdy těžko pochopitelným dopravním chaosem. Asi není lepší příležitost, jak sáhnout testovanému skútru až na dno jeho schopností. Novou Hondu SH 125 jsme proto otestovali právě tady.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J43a56n 87Z49í41m33a

2. 3. 2017 21:46

Kdyb páni redaktoři nebyli hloupí, věděli by, co na motorkáře platí, a pustili by tam ten přenádherný zvuk motoru téhle Hondy.

Jenže....!!

0 0
možnosti
PN

"Nerovnosti, hrubou dlažbu, propadlé nebo naopak vystouplé kanály a obrubníky si můžete dovolit velkopansky přehlížet. Esháčko je polyká s naprostou samozřejmostí vycházející z letité praxe." - tohle u své SH125 úplně říct nemohu. Jo žádná díra nerozhodí řízení, ale do zadku se přenese všechno. Tlumiče jsou dost tvrdé. Na kvalitní silnici však jezdí jako pán. R^

1 0
možnosti
PŠ-6

Kolik asi je reálných těch 115 km/h tachometrových...

0 1
možnosti

Popravdě je to asi úplně jedno.

Cílovou skupinou jsou hlavně mladí a pak řidiči osobních aut, znudění postáváním v kolonách, toužící zažít nějaké" moto-vzrůšo" bez nutnosti návštěvy autoškoly. U této cílové skupiny není tak podstatná maximální rychlost, jako spíše dynamika 0-80, obratnost a náklady na dopravu. Používat se bude primárně pro přepravu po městě (domov ->práce->škola->domov). Tohle prostě není dálniční křižník nejenom motoricky ale i konstrukčně..

4 0
možnosti
PB

P73e37t49r 61B93e49l72a69n

27. 2. 2017 0:58

Ja mam 300cc 07 moc moc spokojenej.Jen by me zajimala cena nove SH 300i

0 0
možnosti
VF

Mě u SH300 fascinuje že dochází k downrade výkonu. Mívala 20KW a dnes jsou nové na 18KW. Uvažuji výměnu za Runnera, něco silnějšího. Nejvíc se mi líbí 350ccm mltor Piaggio z 24,5KW. Navíc je úsporný, píšou kolem 3-3,5l já teď jezdím kolem 4,5, ale pravda motor nešetřím.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...