Diskuze
Hongkong už nechce sponzorovat bohaté. Zrušil úlevy pro elektroauta
Děkujeme za pochopení.
J58o53s57e62f 64Š48o52l88t42e79s
Je snad jasné, že když zrušíte nějakou výhodu k nějakému datu, že se po tom datu nic nějakou dobu neprodá, protože člověk by musel být padlý na hlavu, aby si to neobjednal o měsíc dřív za cenu o 80 % nižší. Tohle o elektromobilitě neříká vůbec nic. A dodal bych, že je velký rozdíl, jestli něco vypouští emise přímo ve městě nebo za městem s kvalitním odsířením a filtrováním.
M94a55r91e55k 47M93a28l68ý
Ano, proto bude zajímavější statistika žekněme po roce, porovnat prodeje se zvýhodněním a bez. A klidně se vsadím, že ten propad bude obrovský, minimálně o polovinu. Lidi prostě myslí ekonomicky spíš než ekologicky.
D26a14v18i33d 32R70y58c44h27e11t13s82k97ý
Je to o bateriích, vše ostatní je vyvinuto a připraveno. Pokud ale máte baterie na úrovni 0,1 a potřebujete aspoň 1, začínat elektromobily stavět masově je blbost a tunel.
V65á17c65l26a39v 86M41e32d19e57k
Tak vše ostatní je vyvinuto už nejméně 100 let. Jen ty baterie jsou stále slabinou. V elektromotorech desítky let žádná masivní inovace neproběhla.
P55a47v47e39l 89V59o51d66i80č20k32a
Wow, masivní zpráva, v honkonkgu se nenajde jedinej dement co by v dubnu koupil auto který mohl v březnu dostat bez daně
M35i82r98e28k 46G46a48j16e44r
Nutno pripomenout, ze dan je tam padesát až osmdesát procent jeho ceny!
M71i12c89h83a89l 30N64a41j37m92a94n
Elektromobily by měli řešit situaci ve městech a proto by měly být podporovány malé a a jednoduché elektroauta. U Tesly, která je cenově na úrovni 100 tis. EUR je jakákoli podpora nesmysl. Navíc ty malá auta musejí dávat i ekonomický smysl.....
J86i84ř93í 39S33c66h97w91a49c91h
čistirna odpadní vody města, továrny nebo spalin v elektrárně pro provozovatele nikdy žádný ekonomický smysl nedávala, ale naopak je to pro ně ekonomická zátěž.
H26o73n85z52a 57F62á49t68o93r
Krásný příklad, jak jsou nesmyslné různé ekopodpory v této oblasti. Kdyby nebyly, tak si takové auto koupí leda blázen.
V12á14c57l85a18v 59M59e32d32e71k
Nemusí jít zrovna o blázna. Stačí nadšenec do moderních technologií s neomezeným rozpočtem.
V16á23c70l23a72v 87M73e85d33e24k
Podpora elektromobilů by měla smysl u malých aut do města. Aby státy "dotovaly" prodej Tesly za 100.000€ je fakt úchylárna. Kdo na Teslu má, má i na daň.
J21i94ř97í 95S24c89h11w88a14c47h
na druhou stranu za auto se spalovákem "smrdícím přímo pod nosem" za 50.000 euro je nyní daň cca poloviční jak za nesmrdící elektromobil za dvojnásobnou cenu. Jaký to má smysl?
M86a71r45c70e85l 45S97t57a38r56ý
ještě zaveďte 60%-ní daně na zdroj el. energie a trh bude vyrovnán...
V72á88c38l66a60v 48M51e30d23e12k
opravdu si přejete, aby se kažé domácnosti zdražila elektřina?
L82u84k44á19š 24K92m30e38n37t
Pokud se to bude nebude schopné prosadit bez dotací samo v rámci trhu, pak to nemá smysl. Prostě bude třeba ještě počkat, protože stávající baterie stejně nelze využívat v masovějším měřítku. Už teď se objevuje problém s nedostatkem kobaltu. Tedy ukazuje se, že aktuální představa elektromotor plus velká baterie není při současných technologiích příliš reálná. Dotace by pouze současný stav zabetonovaly a to by nebylo pro další vývoj pozitivní.
Je třeba aby probíhal vývoj řešení, které obejde současná omezení a nabídce lepší cenu ve srovnání s vozem na fosilní paliva. V tomto směru se mu zatím podstatně víc líbí hybridy. Ono už jen to nabíjení. Ono z pohledu majitele rodinného domu to nevypadá špatně. Ale vemte si, kolik aut parkuje na sídlištích. Na sídlištích, kde je pomalu problém udržovat chodníky a asfalt na silnici v provozschopném stavu. Představa, že tam někdo buduje nabíjecí stanice je dost zcestná. A pár míst s nabíječkami po městě do nezachrání, pokud u nich budete stát půl hodiny, než se to nabije nebo tak dvě hodiny, než se nabijou čtyři auta ve frontě před vámi. Ono i na benzínkách se občas dělají fronty u stojanů a to vám natankování zabere i se zaplacením a záchodem ani ne 5 minut.
T97o36m26á80š 47K73u88c46h55a90ř
Chtě nechtě se hlavně bude muset něco udělat s tím, že pro přepravu našich zadků do práce je současně přepravováno 1,5 tuny železa. Ta spotřeba energie i potřeba a amortizace drahého krámu, to prostě nedává smysl.
J33i50ř49í 61Z27ý81k87a
a máte nějaký nápad, nebo jste jen brblal, teoretik? Myslíte si, že se automobilky nesnaží o snížení hmotnosti vozů? Nebo si snad myslíte, že hromadná doprava je na tom lépe?
P56e68t96r 13P60r62o47c24h62á44z74k44a
Bez dotací je elektromobil neprodejný a bez dotací nikdy nevznikne ani infrastruktura, která zajistí jeho provoz. Navíc je to slepá cesta. Tedy v provedení elektromotor, baterie. Budoucnost je někde jinde. Možná palivové články. Možná mikro reaktory. Kdoví. Dotace vývoj spíše brzdí než mu pomáhají a také ničí konkurenční prostředí.
J90i12ř50í 78Z10ý77k40a
v ČR žádné dotace nejsou, přesto se tu několik tisíc elektromobilů již prodalo. Infrastruktura se již pomalu buduje. A že je to slepá cesta? Nemyslím si, je to další cesta jako motor na benzin, naftu, LPG, CNG. Někomu budou užitné vlastnosti vyhovovat a tak si to koupí, někomu ne a tak si pořídí něco jiného.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytu 2+kk v Rakovníku, ul. Luženská
Luženská, Rakovník - Rakovník II
2 346 500 Kč