Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Horko decimuje řidiče. Přibývá agresivity i nehod z únavy

Letní počasí udeřilo bez varování už v květnu a řidiči nestačí vytáčet klimatizaci. Horko za volantem je nebezpečné a má na kontě spoustu nehod - šoféři jsou otupělí, mají pomalejší reakce a v silničním provozu jsou agresivnější. Na cestu se vybavte vodou a před odjezdem na dovolenou se pořádně prospěte. Únava se přemoci nedá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mimochodem, na únavu jsou fajn amfetaminy, kokain a tak ;-D;-D

0 0
možnosti

Mikrospánek je svině. Jeli jsme dvěma auty z Norska a druhé auto si ťuklo na dálnici o svodidla. Nikomu se nic nestalo a někteří se ani neprobudili... A přemoct to fakt nejde. Když jsem se vracel z Mexika, tak jsem nejdřív ujel 700 km autem, pak 16500 km letadlem (12 hodin, kde nikdy neusnu) a pak ještě z Mnichova do Hradce Králové. Za Plzní jsem to vzdal, to prostě nešlo.

0 1
možnosti

Nejvíc unavenej jsem vždycky z klimatizace. Lepší větrat, a když na člověka jde únava, dát si pauzu. Klimatizace vytváří falešnej pocit odpočatosti.

0 8
možnosti

P51e70t39r 14B91á60č79a

7. 6. 2018 16:45

Pokud fyzicky nezvládáš řídít, poradím ti jediný: sežer řidičák a už si ho neobnovuj.

0 3
možnosti

P86e80t70r 82B64á43č98a

7. 6. 2018 14:30

A proc pribyva agrese? Protoze je to na silnicich same tocvolant s maximalkou 70 na rovne siroke silnici a smrti v ocich, proc vzdy pisete jen B a ne i A?

Mimochodem za cele den jezdeni vetsinou potkam asi 50 "sikulu" a agresivnejsi (pokud se tomu da vubec tak rikat) spise rychlejsi jizdu asi dva co me predjeli a nemel jsem problem jim uhnout ke kraji.

Kdyz nahodou clovek potka normalni ridice, co drzi 100 tacho, jede se s odstupama v pohode, plynule a nikdo nema problem, ale to je v dnesni dobe uz jen parkrat za den.

Hlavne, ze v mediich porad ctu jen blaboly o jakesi agresi, ktera v pomeru s tema lopatama na silnicih je naprosto miziva.

2 12
možnosti

nezklamal...už jsem myslel, že se tady Báča se svou 70-kou neobjeví....;-D;-D

8 2
možnosti

Vedro je spíš otravné při krátkých pojížďkách. Časté vysedání z vychlazeného auta do vedra venku nebo usednutí do rozpáleného auta a současné "vohulení" klimatizace na max není ani zdravé, ani příjemné.

Na delších trasách není problém. Klima v autě se ustálí na zmiňované "příjemné hodnotě" a je udržováno. Výhodou je mít vícezónovou klimatizaci. Sobě nastavím 23,5 manželce 21,5 a junior vzadu má něco mezi, aby neofoukl.

Moje první dvě auta klimatizaci neměla vůbec. Docela přijatelně to řešilo střešní okno. Pak přišla manuální klimatizace. Tam člověk nedělal v podstatě nic jiného než kroutil kolečkem a hledal optimální výkon. Digitální climatronic je naprostá pohoda - zima/léto teplota dle potřeby.

3 0
možnosti

Tchýni zásadně k ledu.

1 0
možnosti

"V kabině auta by měla být konstantní příjemná teplota"

"Lékaři doporučují, aby rozdíl mezi venkovní a vnitřní teplotou pokud možno nečinil více než pět stupňů. Vhodná teplota v interiéru se pohybuje mezi 20 a 24 stupni Celsia"

Ať počítám jak počítám tak mi vychází, že při teplotě nad 25-29°C a pod 15-19°C By člověk neměl nikam jezdit;-D

13 0
možnosti

Taky by mě zajímalo kdo vymyslel tuto blbost. V zimě jedu na hory, v autě mám 20°C a venku je třeba -5°. Rozdíl 25°C a je to v pohodě.

Tento týden bylo u nás venku na slunku přes 35°C a v bytě se mi daří držet teplotu na 23°C. Asi jsem si měl zapnout topení, abych měl v bytě příjemných 30°C a dodržel tak doporučený rozdíl 5°C.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Clovek ktery si nepamatuje co pred sekundou videl na znacce by mel auto okamzite odstavit a nasledne navstivit lekare...To fakt neni horkem.

2 6
možnosti

To je pěkná teorie, ale praxe je jiná. Lidé nejsou roboti

6 1
možnosti

S tím nesmyslem o rozdílu pěti stupňů už jděte ... k šípku.

Hned další věta "Vhodná teplota v interiéru se pohybuje mezi 20 a 24 stupni Celsia" to popírá pro venkovních 30+. Takže prosím doporučujte ten 5° rozdíl leda pro nastupování / vystupování, pro jízdu samotnou je to hovadina.

10 0
možnosti

Se divím že lidi co dělají v mrazirnách tam nemusí mít podle EU přechodové komory. Aby z 25 nešli hned do -30 a naopak ;-D

7 0
možnosti

Predevcirem jsme s kolegou jeli Praha - Solothurn (Svycarsko) - Praha a uplne nejhorsi byla jizda po Svycarsku. Na dalnici max rychlost 120 (ale vetsinou stazena na 100 nebo 80, stale se to takhle pitome stridalo), vsude radary, na kazde krizovatce x kamer a pokuty prehnane i za drobnosti. To, jak se neustale sledovalo, aby se neprekrocila rychlost, apod. bylo to nejvice nervujici a unavujici. Nasledne jizda po Nemecku byla balzam na dusi. Na vetsine cesty no limit, takze okamzite bez stresu, v klidu jsme si jeli, jak jsme chteli (vetsinu casu 180-190) a jelo se krasne... ve vyssi rychlosti se clovek lepe soustredi, neresi pitomosti a je klid. No... jenze si stale vetsina lidi mysli, ze rychlost zabiji, takze se asi nic nikdy nezmeni.

22 2
možnosti

Tak v autě na tempomatu nastavím 80 a dále neřeším. Zvykl jsem si tempomat používat i v městě, nastavím 50 a dále rychlost nemusím sledovat

2 1
možnosti

Tak jízda je dnes o hodně únavnější. Jsou úseky, kde značka střídá značku a člověk se musí pekelně soustředit, aby mu žádná neunikla (jednou jsme napočítali 37!! značek v úseku 250 metrů). Do toho se věnovat provozu, nesmyslně koukat na tachometr, jestli si nedovolil překročit rychlost. K tomu jsou teď všude omezení, kde člověk nějakou dobu pobude a jako oříšek jsou protihlukové a protismogové (nesmyslné) zóny, kde se snížila rychlost, takže se člověk monotónně loudá.

Na některých místech mi přijde, že se těm nehodám a únavě za volantem, jde naproti.

14 1
možnosti

No vidíte, a není lepší značky a omezení ignorovat a občas raději zaplatit nějakou pokutu R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!