Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Horko decimuje řidiče. Přibývá agresivity i nehod z únavy

Letní počasí udeřilo bez varování už v květnu a řidiči nestačí vytáčet klimatizaci. Horko za volantem je nebezpečné a má na kontě spoustu nehod - šoféři jsou otupělí, mají pomalejší reakce a v silničním provozu jsou agresivnější. Na cestu se vybavte vodou a před odjezdem na dovolenou se pořádně prospěte. Únava se přemoci nedá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mimochodem, na únavu jsou fajn amfetaminy, kokain a tak ;-D;-D

0 0
možnosti

Mikrospánek je svině. Jeli jsme dvěma auty z Norska a druhé auto si ťuklo na dálnici o svodidla. Nikomu se nic nestalo a někteří se ani neprobudili... A přemoct to fakt nejde. Když jsem se vracel z Mexika, tak jsem nejdřív ujel 700 km autem, pak 16500 km letadlem (12 hodin, kde nikdy neusnu) a pak ještě z Mnichova do Hradce Králové. Za Plzní jsem to vzdal, to prostě nešlo.

0 1
možnosti
JN

Nejvíc unavenej jsem vždycky z klimatizace. Lepší větrat, a když na člověka jde únava, dát si pauzu. Klimatizace vytváří falešnej pocit odpočatosti.

0 8
možnosti
PB

P89e35t81r 56B37á63č66a

7. 6. 2018 16:45

Pokud fyzicky nezvládáš řídít, poradím ti jediný: sežer řidičák a už si ho neobnovuj.

0 3
možnosti
PB

P65e10t39r 74B65á73č53a

7. 6. 2018 14:30

A proc pribyva agrese? Protoze je to na silnicich same tocvolant s maximalkou 70 na rovne siroke silnici a smrti v ocich, proc vzdy pisete jen B a ne i A?

Mimochodem za cele den jezdeni vetsinou potkam asi 50 "sikulu" a agresivnejsi (pokud se tomu da vubec tak rikat) spise rychlejsi jizdu asi dva co me predjeli a nemel jsem problem jim uhnout ke kraji.

Kdyz nahodou clovek potka normalni ridice, co drzi 100 tacho, jede se s odstupama v pohode, plynule a nikdo nema problem, ale to je v dnesni dobe uz jen parkrat za den.

Hlavne, ze v mediich porad ctu jen blaboly o jakesi agresi, ktera v pomeru s tema lopatama na silnicih je naprosto miziva.

2 12
možnosti
PS

nezklamal...už jsem myslel, že se tady Báča se svou 70-kou neobjeví....;-D;-D

8 2
možnosti
JK

Vedro je spíš otravné při krátkých pojížďkách. Časté vysedání z vychlazeného auta do vedra venku nebo usednutí do rozpáleného auta a současné "vohulení" klimatizace na max není ani zdravé, ani příjemné.

Na delších trasách není problém. Klima v autě se ustálí na zmiňované "příjemné hodnotě" a je udržováno. Výhodou je mít vícezónovou klimatizaci. Sobě nastavím 23,5 manželce 21,5 a junior vzadu má něco mezi, aby neofoukl.

Moje první dvě auta klimatizaci neměla vůbec. Docela přijatelně to řešilo střešní okno. Pak přišla manuální klimatizace. Tam člověk nedělal v podstatě nic jiného než kroutil kolečkem a hledal optimální výkon. Digitální climatronic je naprostá pohoda - zima/léto teplota dle potřeby.

3 0
možnosti
PJ

Tchýni zásadně k ledu.

1 0
možnosti
RM

"V kabině auta by měla být konstantní příjemná teplota"

"Lékaři doporučují, aby rozdíl mezi venkovní a vnitřní teplotou pokud možno nečinil více než pět stupňů. Vhodná teplota v interiéru se pohybuje mezi 20 a 24 stupni Celsia"

Ať počítám jak počítám tak mi vychází, že při teplotě nad 25-29°C a pod 15-19°C By člověk neměl nikam jezdit;-D

13 0
možnosti
DK

Taky by mě zajímalo kdo vymyslel tuto blbost. V zimě jedu na hory, v autě mám 20°C a venku je třeba -5°. Rozdíl 25°C a je to v pohodě.

Tento týden bylo u nás venku na slunku přes 35°C a v bytě se mi daří držet teplotu na 23°C. Asi jsem si měl zapnout topení, abych měl v bytě příjemných 30°C a dodržel tak doporučený rozdíl 5°C.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DP

Clovek ktery si nepamatuje co pred sekundou videl na znacce by mel auto okamzite odstavit a nasledne navstivit lekare...To fakt neni horkem.

2 6
možnosti
JK

To je pěkná teorie, ale praxe je jiná. Lidé nejsou roboti

6 1
možnosti
JL

S tím nesmyslem o rozdílu pěti stupňů už jděte ... k šípku.

Hned další věta "Vhodná teplota v interiéru se pohybuje mezi 20 a 24 stupni Celsia" to popírá pro venkovních 30+. Takže prosím doporučujte ten 5° rozdíl leda pro nastupování / vystupování, pro jízdu samotnou je to hovadina.

10 0
možnosti
AS

Se divím že lidi co dělají v mrazirnách tam nemusí mít podle EU přechodové komory. Aby z 25 nešli hned do -30 a naopak ;-D

7 0
možnosti
MF

Predevcirem jsme s kolegou jeli Praha - Solothurn (Svycarsko) - Praha a uplne nejhorsi byla jizda po Svycarsku. Na dalnici max rychlost 120 (ale vetsinou stazena na 100 nebo 80, stale se to takhle pitome stridalo), vsude radary, na kazde krizovatce x kamer a pokuty prehnane i za drobnosti. To, jak se neustale sledovalo, aby se neprekrocila rychlost, apod. bylo to nejvice nervujici a unavujici. Nasledne jizda po Nemecku byla balzam na dusi. Na vetsine cesty no limit, takze okamzite bez stresu, v klidu jsme si jeli, jak jsme chteli (vetsinu casu 180-190) a jelo se krasne... ve vyssi rychlosti se clovek lepe soustredi, neresi pitomosti a je klid. No... jenze si stale vetsina lidi mysli, ze rychlost zabiji, takze se asi nic nikdy nezmeni.

22 2
možnosti
JK

Tak v autě na tempomatu nastavím 80 a dále neřeším. Zvykl jsem si tempomat používat i v městě, nastavím 50 a dále rychlost nemusím sledovat

2 1
možnosti
VP

Tak jízda je dnes o hodně únavnější. Jsou úseky, kde značka střídá značku a člověk se musí pekelně soustředit, aby mu žádná neunikla (jednou jsme napočítali 37!! značek v úseku 250 metrů). Do toho se věnovat provozu, nesmyslně koukat na tachometr, jestli si nedovolil překročit rychlost. K tomu jsou teď všude omezení, kde člověk nějakou dobu pobude a jako oříšek jsou protihlukové a protismogové (nesmyslné) zóny, kde se snížila rychlost, takže se člověk monotónně loudá.

Na některých místech mi přijde, že se těm nehodám a únavě za volantem, jde naproti.

14 1
možnosti
AS

No vidíte, a není lepší značky a omezení ignorovat a občas raději zaplatit nějakou pokutu R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!