Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Horko decimuje řidiče. Přibývá agresivity i nehod z únavy

Letní počasí udeřilo bez varování už v květnu a řidiči nestačí vytáčet klimatizaci. Horko za volantem je nebezpečné a má na kontě spoustu nehod - šoféři jsou otupělí, mají pomalejší reakce a v silničním provozu jsou agresivnější. Na cestu se vybavte vodou a před odjezdem na dovolenou se pořádně prospěte. Únava se přemoci nedá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mimochodem, na únavu jsou fajn amfetaminy, kokain a tak ;-D;-D

0 0
možnosti

Mikrospánek je svině. Jeli jsme dvěma auty z Norska a druhé auto si ťuklo na dálnici o svodidla. Nikomu se nic nestalo a někteří se ani neprobudili... A přemoct to fakt nejde. Když jsem se vracel z Mexika, tak jsem nejdřív ujel 700 km autem, pak 16500 km letadlem (12 hodin, kde nikdy neusnu) a pak ještě z Mnichova do Hradce Králové. Za Plzní jsem to vzdal, to prostě nešlo.

0 1
možnosti

Nejvíc unavenej jsem vždycky z klimatizace. Lepší větrat, a když na člověka jde únava, dát si pauzu. Klimatizace vytváří falešnej pocit odpočatosti.

0 8
možnosti

P51e70t39r 14B91á60č79a

7. 6. 2018 16:45

Pokud fyzicky nezvládáš řídít, poradím ti jediný: sežer řidičák a už si ho neobnovuj.

0 3
možnosti

P86e80t70r 82B64á43č98a

7. 6. 2018 14:30

A proc pribyva agrese? Protoze je to na silnicich same tocvolant s maximalkou 70 na rovne siroke silnici a smrti v ocich, proc vzdy pisete jen B a ne i A?

Mimochodem za cele den jezdeni vetsinou potkam asi 50 "sikulu" a agresivnejsi (pokud se tomu da vubec tak rikat) spise rychlejsi jizdu asi dva co me predjeli a nemel jsem problem jim uhnout ke kraji.

Kdyz nahodou clovek potka normalni ridice, co drzi 100 tacho, jede se s odstupama v pohode, plynule a nikdo nema problem, ale to je v dnesni dobe uz jen parkrat za den.

Hlavne, ze v mediich porad ctu jen blaboly o jakesi agresi, ktera v pomeru s tema lopatama na silnicih je naprosto miziva.

2 12
možnosti

nezklamal...už jsem myslel, že se tady Báča se svou 70-kou neobjeví....;-D;-D

8 2
možnosti

Vedro je spíš otravné při krátkých pojížďkách. Časté vysedání z vychlazeného auta do vedra venku nebo usednutí do rozpáleného auta a současné "vohulení" klimatizace na max není ani zdravé, ani příjemné.

Na delších trasách není problém. Klima v autě se ustálí na zmiňované "příjemné hodnotě" a je udržováno. Výhodou je mít vícezónovou klimatizaci. Sobě nastavím 23,5 manželce 21,5 a junior vzadu má něco mezi, aby neofoukl.

Moje první dvě auta klimatizaci neměla vůbec. Docela přijatelně to řešilo střešní okno. Pak přišla manuální klimatizace. Tam člověk nedělal v podstatě nic jiného než kroutil kolečkem a hledal optimální výkon. Digitální climatronic je naprostá pohoda - zima/léto teplota dle potřeby.

3 0
možnosti

Tchýni zásadně k ledu.

1 0
možnosti

"V kabině auta by měla být konstantní příjemná teplota"

"Lékaři doporučují, aby rozdíl mezi venkovní a vnitřní teplotou pokud možno nečinil více než pět stupňů. Vhodná teplota v interiéru se pohybuje mezi 20 a 24 stupni Celsia"

Ať počítám jak počítám tak mi vychází, že při teplotě nad 25-29°C a pod 15-19°C By člověk neměl nikam jezdit;-D

13 0
možnosti

Taky by mě zajímalo kdo vymyslel tuto blbost. V zimě jedu na hory, v autě mám 20°C a venku je třeba -5°. Rozdíl 25°C a je to v pohodě.

Tento týden bylo u nás venku na slunku přes 35°C a v bytě se mi daří držet teplotu na 23°C. Asi jsem si měl zapnout topení, abych měl v bytě příjemných 30°C a dodržel tak doporučený rozdíl 5°C.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Clovek ktery si nepamatuje co pred sekundou videl na znacce by mel auto okamzite odstavit a nasledne navstivit lekare...To fakt neni horkem.

2 6
možnosti

To je pěkná teorie, ale praxe je jiná. Lidé nejsou roboti

6 1
možnosti

S tím nesmyslem o rozdílu pěti stupňů už jděte ... k šípku.

Hned další věta "Vhodná teplota v interiéru se pohybuje mezi 20 a 24 stupni Celsia" to popírá pro venkovních 30+. Takže prosím doporučujte ten 5° rozdíl leda pro nastupování / vystupování, pro jízdu samotnou je to hovadina.

10 0
možnosti

Se divím že lidi co dělají v mrazirnách tam nemusí mít podle EU přechodové komory. Aby z 25 nešli hned do -30 a naopak ;-D

7 0
možnosti

Predevcirem jsme s kolegou jeli Praha - Solothurn (Svycarsko) - Praha a uplne nejhorsi byla jizda po Svycarsku. Na dalnici max rychlost 120 (ale vetsinou stazena na 100 nebo 80, stale se to takhle pitome stridalo), vsude radary, na kazde krizovatce x kamer a pokuty prehnane i za drobnosti. To, jak se neustale sledovalo, aby se neprekrocila rychlost, apod. bylo to nejvice nervujici a unavujici. Nasledne jizda po Nemecku byla balzam na dusi. Na vetsine cesty no limit, takze okamzite bez stresu, v klidu jsme si jeli, jak jsme chteli (vetsinu casu 180-190) a jelo se krasne... ve vyssi rychlosti se clovek lepe soustredi, neresi pitomosti a je klid. No... jenze si stale vetsina lidi mysli, ze rychlost zabiji, takze se asi nic nikdy nezmeni.

22 2
možnosti

Tak v autě na tempomatu nastavím 80 a dále neřeším. Zvykl jsem si tempomat používat i v městě, nastavím 50 a dále rychlost nemusím sledovat

2 1
možnosti

Tak jízda je dnes o hodně únavnější. Jsou úseky, kde značka střídá značku a člověk se musí pekelně soustředit, aby mu žádná neunikla (jednou jsme napočítali 37!! značek v úseku 250 metrů). Do toho se věnovat provozu, nesmyslně koukat na tachometr, jestli si nedovolil překročit rychlost. K tomu jsou teď všude omezení, kde člověk nějakou dobu pobude a jako oříšek jsou protihlukové a protismogové (nesmyslné) zóny, kde se snížila rychlost, takže se člověk monotónně loudá.

Na některých místech mi přijde, že se těm nehodám a únavě za volantem, jde naproti.

14 1
možnosti

No vidíte, a není lepší značky a omezení ignorovat a občas raději zaplatit nějakou pokutu R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...