Diskuze

Hradec průkopníkem hromadné elektromobility s flotilou bzučících busů

Elektrobusy jsou pro placatý Hradec Králové naprosto ideální. S rozvinutou infrastrukturou si město může dovolit vytěžovat bzučící přepravníky především ve špičce, bez ohledu na počasí nebo roční období. Nejde tak o výpomocné spoje, ale hlavní tahouny zeleně smýšlející východočeské metropole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Elektrika je zadarmo, je ze zásuvky...

0 0
možnosti
Foto

"Myšlenku elektrifikovat Hradec Králové začal před několika lety realizovat bývalý ředitel dopravního podniku Miloslav Kulich." - pan Kulich byl opravdu ředitelem DPmHK už za II. světové války? ;-D

1 0
možnosti

Myšlenka a realizace elektrifikace v Hradci je stará desítky let, vážení ! ;-D

0 0
možnosti

No nevím, jako jistě do města fajn, má to spousty ale. Před časem se ty elektro busy SOR testovaly i u DP Ostrava, a bylo to jen pro zlost. Věčně to stálo a tahalo se to na tyči. V zimě to nikam nedojelo a v létě se přehřívaly baterk. Dojezd 130 km je pro celodenní provoz zoufale málo, to je tak jen pro vykrývání špiček. Nic víc nic mín. Ano daly by se vybudovat dobíječky třeba na konečných, jenž to by musely být rychlonabíječky a v momentě kdy máte zpoždění , tak nemáte čas nabíjet, takže taky blbý. Ano jak píšu na začátku z hlediska emisí by to bylo do města fajn věc, ale zase narážíme na ten dojezd elektro vozidel a s tím spojenou délku nabíjení. Ono je to vlastně pořád dokola stejný problém po celou dobu existence elektro vozidel na baterky a to je už přes 100 let.:-)

0 0
možnosti

130 km je málo ? Kolik toho najede autobus za den ?

0 0
možnosti

P61e81t50r 62B44á70č65a

1. 9. 2018 11:21

Za par let nebudou vedet co s tim, prukopnici slavni...Rv

0 2
možnosti

Tak se tě zeptají....

11 0
možnosti

Tohle nebo ta elektrická dodávka od německé pošty mi přijdou jako přirozenější rozvoj elektromobility než dotované elektrosporťáky.

13 0
možnosti

Presne! Naviac u autobusov a úžitkových vozidiel sa počíta ďaleko dlhší životný cyklus, kľudne 15-20 rokov - prvého majitela ako u osobných vozidiel 3-6 rokov. Rozumný krok, a určite je to krajšie riešenie ako trolejbus, kde musíte mať zadrátované celé mesto. Takto stačí pár dobíjacích staníc. Super R^

2 0
možnosti

Hlavně pak laskavě nenadávejte na to, že vám tam kamiony ničí silnice, protože kamion rozhodně nemá 20 tun na nápravě jako autobus narvanej cestujícími s hromadou baterek, které to ještě zhorší:-P Navíc jak už tady bylo naspáno tak tam mají troleje takže nechápu proč se kvůli nim musí ničit příroda někde v africe, když ekologické řešení už je nainstalované a stačí ho maximálně rozšířit

2 4
možnosti

H32o41n53z86a 65T19a80r

1. 9. 2018 11:07

Kdyby to nesplnovalo technické předpisy, tak by to nemohlo do silničního provozu .

http://kds.vsb.cz/mhd/predpisy-rozmery.htm

1 0
možnosti

Vždyť tam mají troleje, tak co blbnou s předraženýma baterkama?

6 2
možnosti

Nemusí tahat troleje úplně všude včetně méně frekventovaných tras? Nemusí při nehodách nebo uzavírkách povolávat autobusy?

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...