- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Elektrika je zadarmo, je ze zásuvky...
"Myšlenku elektrifikovat Hradec Králové začal před několika lety realizovat bývalý ředitel dopravního podniku Miloslav Kulich." - pan Kulich byl opravdu ředitelem DPmHK už za II. světové války?
Myšlenka a realizace elektrifikace v Hradci je stará desítky let, vážení !
No nevím, jako jistě do města fajn, má to spousty ale. Před časem se ty elektro busy SOR testovaly i u DP Ostrava, a bylo to jen pro zlost. Věčně to stálo a tahalo se to na tyči. V zimě to nikam nedojelo a v létě se přehřívaly baterk. Dojezd 130 km je pro celodenní provoz zoufale málo, to je tak jen pro vykrývání špiček. Nic víc nic mín. Ano daly by se vybudovat dobíječky třeba na konečných, jenž to by musely být rychlonabíječky a v momentě kdy máte zpoždění , tak nemáte čas nabíjet, takže taky blbý. Ano jak píšu na začátku z hlediska emisí by to bylo do města fajn věc, ale zase narážíme na ten dojezd elektro vozidel a s tím spojenou délku nabíjení. Ono je to vlastně pořád dokola stejný problém po celou dobu existence elektro vozidel na baterky a to je už přes 100 let.
130 km je málo ? Kolik toho najede autobus za den ?
Za par let nebudou vedet co s tim, prukopnici slavni...
Březen 2017
Třinec má 10 nových elektrobusů, je lídrem městské elektromobility v Česku
http://www.hybrid.cz/trinec-ma-10-novych-elektrobusu-je-lidrem-mestske-elektromobility-v-cesku
Tohle nebo ta elektrická dodávka od německé pošty mi přijdou jako přirozenější rozvoj elektromobility než dotované elektrosporťáky.
Presne! Naviac u autobusov a úžitkových vozidiel sa počíta ďaleko dlhší životný cyklus, kľudne 15-20 rokov - prvého majitela ako u osobných vozidiel 3-6 rokov. Rozumný krok, a určite je to krajšie riešenie ako trolejbus, kde musíte mať zadrátované celé mesto. Takto stačí pár dobíjacích staníc. Super
Hlavně pak laskavě nenadávejte na to, že vám tam kamiony ničí silnice, protože kamion rozhodně nemá 20 tun na nápravě jako autobus narvanej cestujícími s hromadou baterek, které to ještě zhorší Navíc jak už tady bylo naspáno tak tam mají troleje takže nechápu proč se kvůli nim musí ničit příroda někde v africe, když ekologické řešení už je nainstalované a stačí ho maximálně rozšířit
Kdyby to nesplnovalo technické předpisy, tak by to nemohlo do silničního provozu .
Vždyť tam mají troleje, tak co blbnou s předraženýma baterkama?
Nemusí tahat troleje úplně všude včetně méně frekventovaných tras? Nemusí při nehodách nebo uzavírkách povolávat autobusy?