Diskuze

Hradec průkopníkem hromadné elektromobility s flotilou bzučících busů

Elektrobusy jsou pro placatý Hradec Králové naprosto ideální. S rozvinutou infrastrukturou si město může dovolit vytěžovat bzučící přepravníky především ve špičce, bez ohledu na počasí nebo roční období. Nejde tak o výpomocné spoje, ale hlavní tahouny zeleně smýšlející východočeské metropole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZAU

Elektrika je zadarmo, je ze zásuvky...

0 0
možnosti
Foto

"Myšlenku elektrifikovat Hradec Králové začal před několika lety realizovat bývalý ředitel dopravního podniku Miloslav Kulich." - pan Kulich byl opravdu ředitelem DPmHK už za II. světové války? ;-D

1 0
možnosti
JK

Myšlenka a realizace elektrifikace v Hradci je stará desítky let, vážení ! ;-D

0 0
možnosti
PO

No nevím, jako jistě do města fajn, má to spousty ale. Před časem se ty elektro busy SOR testovaly i u DP Ostrava, a bylo to jen pro zlost. Věčně to stálo a tahalo se to na tyči. V zimě to nikam nedojelo a v létě se přehřívaly baterk. Dojezd 130 km je pro celodenní provoz zoufale málo, to je tak jen pro vykrývání špiček. Nic víc nic mín. Ano daly by se vybudovat dobíječky třeba na konečných, jenž to by musely být rychlonabíječky a v momentě kdy máte zpoždění , tak nemáte čas nabíjet, takže taky blbý. Ano jak píšu na začátku z hlediska emisí by to bylo do města fajn věc, ale zase narážíme na ten dojezd elektro vozidel a s tím spojenou délku nabíjení. Ono je to vlastně pořád dokola stejný problém po celou dobu existence elektro vozidel na baterky a to je už přes 100 let.:-)

0 0
možnosti
JK

130 km je málo ? Kolik toho najede autobus za den ?

0 0
možnosti
PB

P98e17t14r 48B11á48č53a

1. 9. 2018 11:21

Za par let nebudou vedet co s tim, prukopnici slavni...Rv

0 2
možnosti
JS

Tak se tě zeptají....

11 0
možnosti
HT
JV

Tohle nebo ta elektrická dodávka od německé pošty mi přijdou jako přirozenější rozvoj elektromobility než dotované elektrosporťáky.

13 0
možnosti
MK

Presne! Naviac u autobusov a úžitkových vozidiel sa počíta ďaleko dlhší životný cyklus, kľudne 15-20 rokov - prvého majitela ako u osobných vozidiel 3-6 rokov. Rozumný krok, a určite je to krajšie riešenie ako trolejbus, kde musíte mať zadrátované celé mesto. Takto stačí pár dobíjacích staníc. Super R^

2 0
možnosti
RM

Hlavně pak laskavě nenadávejte na to, že vám tam kamiony ničí silnice, protože kamion rozhodně nemá 20 tun na nápravě jako autobus narvanej cestujícími s hromadou baterek, které to ještě zhorší:-P Navíc jak už tady bylo naspáno tak tam mají troleje takže nechápu proč se kvůli nim musí ničit příroda někde v africe, když ekologické řešení už je nainstalované a stačí ho maximálně rozšířit

2 4
možnosti
HT

H34o64n25z15a 21T60a62r

1. 9. 2018 11:07

Kdyby to nesplnovalo technické předpisy, tak by to nemohlo do silničního provozu .

http://kds.vsb.cz/mhd/predpisy-rozmery.htm

1 0
možnosti
KH

Vždyť tam mají troleje, tak co blbnou s předraženýma baterkama?

6 2
možnosti
JV

Nemusí tahat troleje úplně všude včetně méně frekventovaných tras? Nemusí při nehodách nebo uzavírkách povolávat autobusy?

5 0
možnosti