Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hrobař brouků: Škoda Joyster nebude

  10:09aktualizováno  10:09
"Superb combi přijde v roce 2009," prozrazuje nový šéf Škodovky v rozhovoru o budocnosti automobilky.

Škoda Joyster | foto: Škoda

Mladoboleslavský výrobce chystá největší kombi ve své historii.

V roce 2009 by se na trhu měl objevit model Superb combi, potvrdil v rozhovoru pro MF DNES Reinhard Jung, nový šéf Škody Auto.

popisek ROZHOVOR
SUPERB KOMBI BUDE DO DVOU LET

Podle něj čeká do dvou let modernizace také octavii a část její výroby se přesune na Slovensko do bratislavského závodu Volkswagenu.

Příští rok by tam mělo vzniknout pětadvacet tisíc škodovek.

Do prodeje naopak definitivně nepůjde studie vozu pro mladé Joyster, která vznikla přímo u mladoboleslavských designérů. Pro automobilku by prý nebyla ekonomicky přínosná. Připusti naopak, že se dočkáme malé jednoduché škodovky postavené na základech projektu UP! mateřsého koncernu VW. VÍCE...

Jung se ujal vedení po Detlefu Wittigovi na počátku října a provází ho pověst tvrdého muže.

"Ve výrobní branži ji získáte velmi snadno,“ říká k tomu manažer, pod jehož vedením byla v roce 2003 kvůli vysokým nákladům v Mexiku definitivně ukončena výroba legendárního volkswagenu "brouk“.

CELÝ ROZHOVOR ZDE...

Autoři:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.