Diskuze
Hummer je zpátky. Je to elektrické monstrum s krabím chodem
Děkujeme za pochopení.
P53a65v61e82l 52R84o46t37n93á87g78l
Uplna reklama na ekologii. Opravdu mi unika smysl elektrifikace takovych mnohatunovych monster. Jinak oproti dvojkovemu se mi tento i libi, kdyby mel spalovaci motor, asi by se dalo mluvit i o jiste mire prakticnosti.
M59a27r58t45i18n 17J33a26k28u78b43e79c
Pozor na to nabíjení - máte tam chybu
200kWh baterii nabiju při 350kW nikoliv za 10 minut, ale za 34 minut a to nesmí přijít ani watt nazmar na účinnost nabíječky a baterie a na jejich chlazení. Takže reálně se plně vybitá baterie bude nabíjet tak 45 minut.
Jen tak pro srovnání - jedna, slovy jedna 350kW nabíječka je ekvivalent spotřeby cca 250 panelákových bytů a to je menší sídliště. Kdyby se pouhých 0,5% vozidel v ČR nabíjelo v jeden okamžik takovouto nabíječkou, budou mít spotřebu stejnou, co celá, ano celá Česká republika v tuto chvíli. Vítej elektromobilito :_)
J13i61ř64í 71J54e88l45í35n32e50k
V článku píšou ne, že se za 10minut nabije z 0 na 100%, ale že dobije energii na 160km,což je docela rozdíl
Jinak plné nabití za 45minut? To přidejte :-) ..jakmile baterie přejde do fáze CV, tak nabíjecí výkon s úrovní nabití postupně klesá - proto se také s oblibou uvádí doba nabití do 80%, která časově vychází podstatně lépe. Navíc z důvodu zahřívání baterie těžko předpokládat, že bude nabíjení probíhat plným výkonem po celou dobu fáze CC, spíš bude chlazení dimenzované opravdu na těch pár minut plného výkonu..I když u takového monstra je všechno možné...
J19a95n 73N30o70v54á63k
To se dá popsat jen jedním slovem - pokrytectví. Tohle s ekologii nema nic společného.
A23n91t48o57n62í56n 19S67e87b97e15r57a
A co je v předu pod tou kapotou?
M43a15r44t22i85n 69P17e87c44i10n10a
Přívěs s diesel agregátem bude za příplatek nebo je to už součást výbavy?
R35o51b62i84n 38Ž18i60ž61k54a
varianta pickup je super, prostě se hodí generátor a nádrž na korbu
M63a61r82e55k 57B45a37r41t76o37š
Film Útek do divočiny 2: Sloboda s aku Hummrom, bude hodne krátky. Odbočka z okresky, jazda do miernejšieho kopca, trochu blata, prejazd krovím a hlásenie o prepnutí do šetriaceho módu. Príchod odťahovky a naloženie aku Hummra na korbu bude súčasť DVD bonusov.
M33a25r50e42k 52G22a90j23d15a
v terénu s naftovým nebo benzínovým jste taky na 50l/100km, takže taky dojezd nic moc
M98i70r79o59s37l46a60v 29P40e17t52e95r85k23a
video pekne, jen by me zajimalo kolik dni stravilo auto na nabijecce aby se dfalo do kupy 2 minuty zaberu, nebo jestli pro ten ucel rovnou postavili verzi se spalovakem :)
jinak "predjizdeci automat" mi prijde jako docela nebezpecna myslenka, i v hummeru (nakladaky/kamiony jsou porad jeste tezsi), ono tak nejak obecne - technologie jsou super, dokud jim nezacneme otrocit a byt na nich zavisli
pri tom kolik ruznych asistentu a systemu je dneska ve vozech si myslim, ze procento ridicu, kteri jeste vedi jak vlastne ridit skutecne auto bude rapidne klesat
samozrejme je to prilis tizit nemusi, protoze takova auta uz se temer nevyrabeji, ale zaroven je to nebezpecne trha od reality fyzikalnich vlastnosti - nedej boze aby nejaky ten system selhal
O67n33d81ř27e54j 76Č16a35p52k60a
Z článku to chápu tak, že to má automatické řízení omezené na dálnici (oddělené směry a víc pruhů). Ne, že by předjížděl někde sám protisměrem. A zrovna tenhle styl jízdy (furt rovně 200 kilometrů a +/- dodržovat rychlost, protože šerif nikdy nespí) je něco, co bych tomu počítači klidně přenechal.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč