Diskuze
Škoda má unikátní hybrid pro koncern VW. Vepředu plyn, vzadu elektřina
Děkujeme za pochopení.
P10e22t86r 85Č50e68r68v79e89n43ý
Z hlediska pohonu z mého pohledu takřka ideální vůz Samozřejmě pokud cena zůstane na úrovni dnešních čistě benzinových motorů.
J51a62n 27N38o83v98á28k
Neni to dobre. Uplne opomijeji vliv vetru. Trendem ekodoby bude umisti v prve tretine vozu lehky a pevny stozar, na kterem bude pocitacem rizene plachtovi z materialu premenujiciho slunecni svetlo na elektrickou enegii. Teprve pak si ve Skodovce mohou rici...splneno.
P42e14t58r 71Č75e41r67v70e51n42ý
Dálniční mosty nejsou dost vysoko, bohužel. Kamion se tam ještě vejde, ale stožár s inteligentním plachtovím už opravdu nikoliv
L91u70k11á24š 40K54o84r48s75c29h46i51n71s92k29ý
Až bude litr benzinu za pětku, tak klidně =_=
K81a31r90e54l 53K15o42š92ť64á48l
Jako fajn, ale plynovou variantu by to chtělo už pro současnou Fabii, nejpozději po skončení dieselu. Stačilo by mírně upravit některý již odepsaný atmosférický benzín, třeba 1,4 16V. Litrový tříválec je na Fabii slabý, hlavně po přestavbě na plyn.
P49e27t44r 34H79a29r24i97p35r75a19s88a29d 20H18a42j89i18č
Další hybrid. A co je ne tom tak unikátního?
J79a80n 89M41a65c52h92á20č
Na ty jejich nereálný ekolimity bude potřeba prostrčit střechou stožár a napnout plachtu.Pak se do toho možná vejdem.....
L75a26d97i37s59l76a46v 74K90a36l50o24u94s
To není špatná vize. Z dostupných zdrojů je CNG ta nejlepší volba. Je ho dost a na dlouho, na rozdíl od LPG je lehčí než vzduch, takže může jezdit do podzemních garáží(ikdyž to garážnící nechtějí). Hybridní pohon je doménou Toyoty, ta už je vyrábí snad přes 20 let. Pokud k tomu přibude 4x4, tak to by bylo super. Používám 4x4 a už bych bez něho auto ani moc nechtěl. Běžná auta mají hnanou jen přední nápravu, bez elektroniky, nebo Thorsenu. Dražší auta se vybavují alespoň elektronikou s přibržďováním kola s nízkou adhezí na přední hnané nápravě. Nejdražší mají Thorsen ve předu. A Subaru STI má Thorseny vepředu, vzadu, a mezinápravovou elektrohydraulicky řízenou spojku, kterou řídí přenos točivého momentu na přední a zadní nápravu voličem, tohle je však extrém. Většinou stačí dělení kroutícího momentu 50/50 % viskózní spojkou trvale , a svornost řízená elektronickým přibržďováním.
J98a31n 52J46e26m19e91l11k80a
Myslím, že ufinancovatelným řešením bude nějaké citigo do města s čistě elektrickým pohonem a dojezdem 40 km - to velké části na denní dojíždění stačí. Auto by nemuselo být tak těžké a ani tak drahé. Třeba tak 300 000.
J46o20s25e33f 23M82i57k17i61n
Dojezd 40 km je úplně k ničemu
K91a40r68e53l 97K10á96š
Nejraději návrat ke kořenům. Atmosférický 4 litr V6 je auto, ty dnešní luxy.
L74a23d79i58s47l93a48v 42H10a19š93k78a
Elektroauta jsou stejný podvod jako fotovoltaika v CR - zaplatíme ho všichni těm bohatým
R86a22d35e63k 62H27o82l74e57c82e35k
Ale tohle není elektroauto. Tohle je ideální kombinace. Klasický motor + malý elektromotor s malou baterií pro rekuperaci.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...