Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda má unikátní hybrid pro koncern VW. Vepředu plyn, vzadu elektřina

V Mladé Boleslavi vymysleli zcela unikátní řešení pohonu. Prototyp poháněný zážehovým čtyřválcem a přidávající elektrickou sílu na zadních kolech už se prohání po silnicích v kabátu Škody Karoq. Světu se technologie připravená pro koncern VW představí na autosalonu v Ženevě za necelý týden v konceptu Vision X.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z hlediska pohonu z mého pohledu takřka ideální vůz!! Samozřejmě pokud cena zůstane na úrovni dnešních čistě benzinových motorů.

0 0
možnosti
JN

J51a62n 27N38o83v98á28k

7. 3. 2018 13:16

Neni to dobre. Uplne opomijeji vliv vetru. Trendem ekodoby bude umisti v prve tretine vozu lehky a pevny stozar, na kterem bude pocitacem rizene plachtovi z materialu premenujiciho slunecni svetlo na elektrickou enegii. Teprve pak si ve Skodovce mohou rici...splneno.

0 1
možnosti

Dálniční mosty nejsou dost vysoko, bohužel. Kamion se tam ještě vejde, ale stožár s inteligentním plachtovím už opravdu nikoliv;-(

0 0
možnosti
Foto

Až bude litr benzinu za pětku, tak klidně =_=

0 0
možnosti
KK

Jako fajn, ale plynovou variantu by to chtělo už pro současnou Fabii, nejpozději po skončení dieselu. Stačilo by mírně upravit některý již odepsaný atmosférický benzín, třeba 1,4 16V. Litrový tříválec je na Fabii slabý, hlavně po přestavbě na plyn.

0 0
možnosti
PHH

Další hybrid. A co je ne tom tak unikátního?

0 0
možnosti
JM

J79a80n 89M41a65c52h92á20č

1. 3. 2018 15:29

Na ty jejich nereálný ekolimity bude potřeba prostrčit střechou stožár a napnout plachtu.Pak se do toho možná vejdem.....

0 1
možnosti
LK

To není špatná vize. Z dostupných zdrojů je CNG ta nejlepší volba. Je ho dost a na dlouho, na rozdíl od LPG je lehčí než vzduch, takže může jezdit do podzemních garáží(ikdyž to garážnící nechtějí). Hybridní pohon je doménou Toyoty, ta už je vyrábí snad přes 20 let. Pokud k tomu přibude 4x4, tak to by bylo super. Používám 4x4 a už bych bez něho auto ani moc nechtěl. Běžná auta mají hnanou jen přední nápravu, bez elektroniky, nebo Thorsenu. Dražší auta se vybavují alespoň elektronikou s přibržďováním kola s nízkou adhezí na přední hnané nápravě. Nejdražší mají Thorsen ve předu. A Subaru STI má Thorseny vepředu, vzadu, a mezinápravovou elektrohydraulicky řízenou spojku, kterou řídí přenos točivého momentu na přední a zadní nápravu voličem, tohle je však extrém. Většinou stačí dělení kroutícího momentu 50/50 % viskózní spojkou trvale , a svornost řízená elektronickým přibržďováním.

1 0
možnosti
JJ

Myslím, že ufinancovatelným řešením bude nějaké citigo do města s čistě elektrickým pohonem a dojezdem 40 km - to velké části na denní dojíždění stačí. Auto by nemuselo být tak těžké a ani tak drahé. Třeba tak 300 000.

1 0
možnosti
JM

Dojezd 40 km je úplně k ničemu

2 0
možnosti
KK

K91a40r68e53l 97K10á96š

1. 3. 2018 8:12

Nejraději návrat ke kořenům. Atmosférický 4 litr V6 je auto, ty dnešní luxy.

2 0
možnosti
KK

K26a41r52e53l 29K80á90š

1. 3. 2018 8:13

Ne ty dnešní luxy.

0 0
možnosti
LH

Elektroauta jsou stejný podvod jako fotovoltaika v CR - zaplatíme ho všichni těm bohatým

1 4
možnosti
RH

Ale tohle není elektroauto. Tohle je ideální kombinace. Klasický motor + malý elektromotor s malou baterií pro rekuperaci.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...